Gå til innhold

Selges. E30 323 Baur Cab TC2


galekz
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min 323 Baur Cab, finner ikke mange av disse i Norge.

Bilen er ikke strøken, er en del rustarbeid som må gjøres, er rust i kanalene og i støtdempertårnene, tror også det er noe galt med overføringen på girkassen, den står låst i reverse og vil ikke ut eller inn i noen andre gir, er ikke sikker på hva det kan være, det er en 325 girkasse som står i. Er akk kjøpt ny radiator fordi den gamle var sprukket. Ellers så er det noe småfiks, som: Fester til caben,bremsene må luftes og visst jeg ikke husker helt feil så tror jeg frostpluggen har gådd, men er ikke helt sikker på dette.

Følger med Orginale E-30 felger med vinterdekk og noen 16" felger med kant med sommer dekk.

Denne bilen er absolutt en bil som har stort potensiale, og fortjener ikke å bli brukt som delebil eller bare bli ståendes på et jorde. Tror ikke det er flere en maks 4 slike i Norge. Men som sagt så er ikke bilen strøken, må noen timer til med arbeid.

Ring så får du vite mer.

10000,- er ikke mye for et så skjeldent eksemplar, med litt omsorg, så kan dette bli en konge bil som vekker mye oppsikt. Bilen må hentes på henger.

Innbytte kan være av intr i annen bmw. Helst E30

Flere bilder kommer.

PS.Det er ikke skilt på bilen.

Førstemann til mølla ;)

Ring eller send sms på 98810997

6qkwc693jce5d0s0e5r7.jpg

ghs4t0uqmiren8sq2y0y.jpg

rx030ea688fvom63ysuo.jpg

s3myi9ez9tz81u7m8iu1.jpg

eq79uy0cpdbtj7jla6hh.jpg

m95g8rp21n76tc9735it.jpg

j0jviz6hogbwhutrkt1r.jpg

rkvsou8z473h7g1oasgu.jpg

g7wyxij88cesm8tmithw.jpg

Her er noen bilder av peugeoten:

4ftx0vno2drzscychpjt.jpg

reuv1avqo4xqk8yk7ri2.jpg

vydkj221r6xzr98zp9jy.jpg

lufvrch8720h90uhr3e3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

intr i bytte i e30 325i med full seidl fash styling, grenrør, effektannlegg, knfilter og senkesett?..litt småfiks på den men går rimelig godt...nye foringer bak..trenger ny opphengsforing på mellomaksling og den koster 500,-

bilen er ikke skiltet nå pga ble for lav for meg...pm meg så kan jeg sende bilder;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intr i bytte i e30 325i med full seidl fash styling, grenrør, effektannlegg, knfilter og senkesett?..litt småfiks på den men går rimelig godt...nye foringer bak..trenger ny opphengsforing på mellomaksling og den koster 500,-

bilen er ikke skiltet nå pga ble for lav for meg...pm meg så kan jeg sende bilder;)

er dette en hvit, 2 dørs -86 mod med sorte baklykter og m-tech2 vinge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også informere om at jeg har en Peugeot 406 2,0 som jeg kan legge ved bmw om dyrere bytte. Om du er intr så kontakt meg, denne er FET!

60/40 senk, 17" felger andre baklykter, øyelokk å noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...