hardrocxsludge Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Men jeg har rimelig fine skinnseter til coupe ! om det er interessant
hardrocxsludge Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 bjsyse skrev: har du diff med sperre ? den ene sperrediffen er desverre solgt ! den som er fra 328 skal jeg bruke selv, grunnet ombygging Joakim
hardrocxsludge Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 Tam skrev: Bakfanger til coupe? Har en bakfanger liggendes fra sedan, den mangler plasten som former seg rundt eksos, men ellers hel å fin . Går billig ! Etter hva jeg har forstått så passer fangere fra sedan og coupe og cab om hverandre ! Joakim
hardrocxsludge Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 SpiderPig skrev: har du 328 eksosanlegg? Heisann, eksosanlegget skal jeg ta ibruk selv da jeg bygger om min egen 320 til 2,8 liter . Mvh Joakim
Bambus Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 hei. har du radiator med ekspansjontank til 318 e36??? event.pris??
SpiderPig Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 hardrocxsludge skrev: SpiderPig skrev: har du 328 eksosanlegg? Heisann, eksosanlegget skal jeg ta ibruk selv da jeg bygger om min egen 320 til 2,8 liter . Mvh Joakim har du 320 eksosanlegg da?
hardrocxsludge Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Skrevet Januar 22, 2010 Bambus skrev: hei. har du radiator med ekspansjontank til 318 e36???event.pris?? Hallo, beklager tiden det har tatt på å svare dere, har ikke vært inne på postene på en stund ! jeg er rimelig sikker på jeg har 318 radiator med tank, hvis du lar meg sjekke dette over helgen da jeg er bortreist på jobb i helgen så skal jeg gi deg en pm videre . Joakim
hardrocxsludge Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Skrevet Januar 22, 2010 SpiderPig skrev: hardrocxsludge skrev: SpiderPig skrev: har du 328 eksosanlegg? Heisann, eksosanlegget skal jeg ta ibruk selv da jeg bygger om min egen 320 til 2,8 liter . Mvh Joakim har du 320 eksosanlegg da? Solgte nettopp eksosanlegget jeg hadde til 320 desverre . Så eneste jeg har da er 2,8 liters anlegget !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå