Delikaat Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Hallo. Jeg palges med min e 30. Skulle starte den en morgen, men ville ikke. skifta bensinpumpa, før trudde det va feil. fikk ikj start da elller. Får ikke gnist. prøvd å bytta coil, sjekka sikringene,fordelar lokk og rotor. fikk plutselig start da vi holdt på. kjørte litt, så kulle jeg heim. skulle ut igjen og da starta den ikke. Er det noen som veit ka som være galt?????
D.Toft Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 hva årsmodell? har den 2 følere på girkassen? isåfall, disse kan ha tatt kvelden.
Delikaat Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 det er en 86 mod. Har prøvd å bytta hjerne, og sett om noe dårlig jord. har ikke vært under bilen å sett, så veit ikke om det er noen følere.
Delikaat Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 og veit du et kor eg kan få kjøpt det? prøvd å leita, men finn ikkj.
Olav Otterlei Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 og veit du et kor eg kan få kjøpt det?prøvd å leita, men finn ikkj. GS, sikkert!
Delikaat Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 fant ikke den føleren.fant baklyskontakten. men den hjelpe jo ikj meg.
Fliid Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Sjekk svinghjulsfølerene. De sitter innskrudd i girkasse, på venstre side. Sjekk kontakter for korosjon og skru følerene ut å sjekk de visuelt. Siden du fikk start " mens dere holdt på" så antar jeg at appen som er på svinghjul er inntakt. 2. stk av 12141710668 Svinghjulsføler E-30 325 i 86 mod (Org) er det du har på girkassen din.
HungerForE30 Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Sjekk svinghjulsfølerene. De sitter innskrudd i girkasse, på venstre side. Sjekk kontakter for korosjon og skru følerene ut å sjekk de visuelt. Siden du fikk start " mens dere holdt på" så antar jeg at appen som er på svinghjul er inntakt. 2. stk av 12141710668 Svinghjulsføler E-30 325 i 86 mod (Org) er det du har på girkassen din. Mest sannsynlig den som sitter på svinghjulet (foran høyreside) Den kan måles om den er i orden.
Delikaat Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 jeg fant 2 kontakter på venstre side nede på girkassen.og en oppe på høyre siden. Prøvde å få ut enekontakten på venstre side, men ville ikj.så skrudde den fast igjen. sjekka kontaktene som gikk ifra de på gir. Satt på start kabla, så starta den igjen. Så har funka no ikveld.skal teste igjen i morgen. Mo jå være drålig kontakt elr kondens i noen av kontaktene som har med tenningen å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå