Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Jeg palges med min e 30.

Skulle starte den en morgen, men ville ikke.

skifta bensinpumpa, før trudde det va feil.

fikk ikj start da elller.

Får ikke gnist.

prøvd å bytta coil, sjekka sikringene,fordelar lokk og rotor.

fikk plutselig start da vi holdt på.

kjørte litt, så kulle jeg heim.

skulle ut igjen og da starta den ikke.

Er det noen som veit ka som være galt?????

Skrevet

Sjekk svinghjulsfølerene. De sitter innskrudd i girkasse, på venstre side. Sjekk kontakter for korosjon og skru følerene ut å sjekk de visuelt. Siden du fikk start " mens dere holdt på" så antar jeg at appen som er på svinghjul er inntakt. 2. stk av 12141710668 Svinghjulsføler E-30 325 i 86 mod (Org) er det du har på girkassen din.

Skrevet
Sjekk svinghjulsfølerene. De sitter innskrudd i girkasse, på venstre side. Sjekk kontakter for korosjon og skru følerene ut å sjekk de visuelt. Siden du fikk start " mens dere holdt på" så antar jeg at appen som er på svinghjul er inntakt. 2. stk av 12141710668 Svinghjulsføler E-30 325 i 86 mod (Org) er det du har på girkassen din.

Mest sannsynlig den som sitter på svinghjulet (foran høyreside) Den kan måles om den er i orden.

Skrevet

jeg fant 2 kontakter på venstre side nede på girkassen.og en oppe på høyre siden.

Prøvde å få ut enekontakten på venstre side, men ville ikj.så skrudde den fast igjen. sjekka kontaktene som gikk ifra de på gir.

Satt på start kabla, så starta den igjen.

Så har funka no ikveld.skal teste igjen i morgen.

Mo jå være drålig kontakt elr kondens i noen av kontaktene som har med tenningen å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...