Torgis Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hvor får jeg kjøpt camberjustering bak til min e30? Er det lett og montere? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Kjøpte mitt på GS. K-mac sitt justerbare cambersett. Greit nok å montere men tar litt tid. Ned med bakstillinga osv., bytta ut alt baki der da mens jeg holdt på, slanger,rør,lager, Powerflexforinger o.l. siden jeg var nede med den. Sluttresultatet er meget bra med det settet, men litt lang leveringstid hvis de ikke har d på lager tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Har man mye justering? kan få både positiv og negativ camber med det settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Det er jeg faktisk ikke sikker på. Men en del ja. ''Skræva'' ikke så gale E30'n min da så justerte ikke så mye for å få hjula i rett cambervinkel, fort gjort å justere hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Hvor mange grader negativ har du bak nå da? Å få positiv camber bak på en E30 er vel bare å glemme, ikke er det noe gunstig heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Jaok det høres bra ut. Nei det er ikke så mange grader negativ, men kunne tenkt meg mere riktig vinkel på hjula. Slik at de slites likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå