Bjørn Hetland Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 pris : ca 200000 Vurderer å selge bilen for den blir litt for lite brukt:-( og den må vike plassen for nytt prosjekt. Bud mottas gjerne, men den skal ikke selges for enhver pris. Bilen er i grei bruksskikk og er lakkert for ca 2 år siden i original farge, den ble lakkert fordi jeg skiftet Høyre bakskjerm pga en skade bilen hadde med seg når den ble importert i -99. Bilen har BMW sitt gruppe N understell (dempere og fjærer) og fungerer helt greit til vanlig og banekjøring. Bilen er ikke kjørt på vinteren etter lakkering. Det ble også montert ny clutch i sommer. Jeg kan selvfølgelig vurdere biler i innbytte, både billigere og dyrere, bare det er noe som er av interesse, da i utgangspunktet en BMW selvfølgelig. Er egentlig ikke nødt til å selge bilen, så hvis jeg ikke blir fornøyd med hvor dette ender, så kan jeg jo ha bilen noen år til:-) det er en morsom bil å kjøre. Kan selvfølgelig leveres med vinterdekk om ønskelig (15"), R-dekk er også tilgjengelig om ønskelig(205/40-17). Bilen ruller til daglig på Falken Azenis 215/40-17 Liker best å få mail, men er tilgjengelig på telefon det meste av tiden (ikke midt på natta) tlf 924 85 779 mail: Gribben(a)lyse.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Hetland Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Legge ut noen bilder av den innvendig? samt motor,en og bagasjerom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Hetland Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Bilen ligger også ute på FINN, derer det mer bilder http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19763003 tror ikke jeg har noen bilder av motorrom og bagasjerom, det bør jeg jo selvfølgelig ha, får ta det en dag det er fint vær:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Interesert i 87 325i cab da? (med hardtop) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Hetland Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 er ikke spesielt interessert i så gammel bil uten tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 er ikke spesielt interessert i så gammel bil uten tak. Den har tak, er berre ikkje så hardt som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Hetland Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 bump http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=20722536 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå