kvernen Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Selger min bmw 320 92mod. Bilen har vert turbo kjørt i litt over 1 år men det måtte av når jeg var inne på eugodkjenning i april 2009.(Ikkje godkjent med turbo) motoren er bare komp senka i montert turbo. Bilen har ikkje skilt forttiden da den, må inn på biltilsynet til etter kontroll på skilt lys av alle ting! Feil ellers på bilen er *Varme icupe viften *Høyre bakdør trenger nye clips til dørtrekk *Litt lakk skader fremme. (Småtteri) Eu ok i april 09. Til Oktober 2010 Nye Bremserør bak. Nye bærekuler fremme Sveist oppi forsterkede braketter i bakstilling ( Standar e36 Problem!!) Nye deler medfølger * Ny turbo T3\T4 * Ny Cooler ( Har ikkje målene på denne) * Ny dumpventil * Ny M3frontfanger (ulakkert) * Turbomanifold * Nytt komplett haltech e6x datasprut ( Med Alt av dingsebomser Coiler osv. * Så ogsi Nye felger å vinter dekk ( Fine felger, Bilde kommer) Det jeg kommer på i farten. BAre å spørre vist det er noe! Gi bud! Mvh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvernen Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvernen Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceman80 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Prisant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kagtetli Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 ja ca pris hadde hvert kjekt og vite:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Send gjerne pris og bilde av motor på PM, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg