kvernen Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Selger min bmw 320 92mod. Bilen har vert turbo kjørt i litt over 1 år men det måtte av når jeg var inne på eugodkjenning i april 2009.(Ikkje godkjent med turbo) motoren er bare komp senka i montert turbo. Bilen har ikkje skilt forttiden da den, må inn på biltilsynet til etter kontroll på skilt lys av alle ting! Feil ellers på bilen er *Varme icupe viften *Høyre bakdør trenger nye clips til dørtrekk *Litt lakk skader fremme. (Småtteri) Eu ok i april 09. Til Oktober 2010 Nye Bremserør bak. Nye bærekuler fremme Sveist oppi forsterkede braketter i bakstilling ( Standar e36 Problem!!) Nye deler medfølger * Ny turbo T3\T4 * Ny Cooler ( Har ikkje målene på denne) * Ny dumpventil * Ny M3frontfanger (ulakkert) * Turbomanifold * Nytt komplett haltech e6x datasprut ( Med Alt av dingsebomser Coiler osv. * Så ogsi Nye felger å vinter dekk ( Fine felger, Bilde kommer) Det jeg kommer på i farten. BAre å spørre vist det er noe! Gi bud! Mvh!
///Grandalen Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Send gjerne pris og bilde av motor på PM, takk
Anbefalte innlegg