cornholio Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Fin bil, på bildene! Har du skiftet utrolig mye på denne siden du kjøpte den??? Var faktisk å prøvekjørte denne bilen jeg, da den var tilsalgs. Fikk tilbud om å få den for XX.XXX Prøver ikke å ødelegge salget ditt, men vær så snill å ikke si bilen er i serøist god stand. Hadde blitt så utrolig hissig vist jeg hadde reist langt for å se på den bilen, når den er priset så høyt og det du skriver om den. Se på dørtrekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornholio Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Jeg kan ikke ha annonsen her når du skriver at du fikk tilbud om å kjøpe den for XX. Hvis det stemmer fikk du et ganske annet tilbud enn meg! mulig jeg betalte overpris, det er jeg ikke intressert i å diskutere. Jeg prøver ikke å lure noen, E36 er generelt overpriset spør du meg. Jeg hadde nok vurdert bud en del under prisantydning men prisen du snakker om er ikke aktuelt, da beholder jeg den heller som en bil nr 2. Dørtrekkene du snakker om, er fikset ganske bra. (byttet alt av klips og deksler som var ødelagt på de) Jeg står for at den er i svært god stand for å være en 92 modell. Mulig du vet noe jeg ikke vet, så jeg er svært intressert i å vite hva du tenker på når du sier bilen ikke er i bra stand? ? (bortsett fra dørtrekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg