elieeg Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 kanskje et dumt spørsmål, men en ting jeg lurer på.. hadde en e36 som det var lakksøl på skjørtene. trodde det bare var noen luringer som hadde lakert, men har sett flere (mange) biler (e36) i ettertid med akkuratt samme dårlige lakkarbeid. eksempel på bilder i denne annonsen http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19922244 noen som vet hva det kommer av?
Gunnar Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Skjørtene er lakkert i bilens farge under den grå guffa de har sprøyta på, så det er nok bare at guffa har begynt å falle av.
ruberhai Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Ser ut som om noen har maskert dårlig da de har lakkert rustbobler? vises på bildene..
Andreasnicolai Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Eventuelt at skjørtene har blitt lakkert i bilens farge uten plast grunning?
Rabies Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Det er ikke skjørter, det er kanalene. Som ikke er i plast. Men jeg ville også tippet at det er dårlig maskering som er synderen her.
JoCCe Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Som de sier, bilen er lakka helt ned i rød, siden det er kanalen og dørstokken innvendig er rød er også kanalen rød på utsiden. Så er det lagt steinsprut masse/Bodyskyts utenpå dette, som blir slitt av og den røde lakken under kommer frem igjen Ingen som heil lakkerer en bil og "glemmer" og maskere kanalene og bare lar det være sånn Er nok slitasje Slip bort og legg på ny, eller få bilen lakka helt ned, og fangerne
kbteknik Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Som de sier, bilen er lakka helt ned i rød, siden det er kanalen og dørstokken innvendig er rød er også kanalen rød på utsiden. Så er det lagt steinsprut masse/Bodyskyts utenpå dette, som blir slitt av og den røde lakken under kommer frem igjen Ingen som heil lakkerer en bil og "glemmer" og maskere kanalene og bare lar det være sånn Er nok slitasje Slip bort og legg på ny, eller få bilen lakka helt ned, og fangerne +1
elieeg Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Som de sier, bilen er lakka helt ned i rød, siden det er kanalen og dørstokken innvendig er rød er også kanalen rød på utsiden. Så er det lagt steinsprut masse/Bodyskyts utenpå dette, som blir slitt av og den røde lakken under kommer frem igjen Ingen som heil lakkerer en bil og "glemmer" og maskere kanalene og bare lar det være sånn Er nok slitasje Slip bort og legg på ny, eller få bilen lakka helt ned, og fangerne takk for svar. hørtes logisk ut bileieren av den tilfeldige bilen jeg henviste til har vist photoshoplakkert eller spraia skjørtene sine. (endret i annonsen) mente ikke noe negativt om den bilen. bare noe jeg lurte på-
kbteknik Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 jeg tror ikke der er brukt photoshop, jeg tror simpelt hen der er jakt bod oppå lakkerte kanaler, du ser det er slitt der hvor man stiger inn og ut av bilen, sikkert buksepolering har samme på min bil
xcuze Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 skal ikke se bortifra at han som eier denne bilen har rullemalt kanalene...
kbteknik Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 jeg tror ikke der er brukt photoshop, jeg tror simpelt hen der er jakt bod oppå lakkerte kanaler, du ser det er slitt der hvor man stiger inn og ut av bilen, sikkert buksepolering har samme på min bil tar det tilbake raskeste fargeforandring på en bil jeg har set
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå