Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som de sier, bilen er lakka helt ned i rød, siden det er kanalen og dørstokken innvendig er rød er også kanalen rød på utsiden. Så er det lagt steinsprut masse/Bodyskyts utenpå dette, som blir slitt av og den røde lakken under kommer frem igjen ;)

Ingen som heil lakkerer en bil og "glemmer" og maskere kanalene og bare lar det være sånn ;) Er nok slitasje ;)

Slip bort og legg på ny, eller få bilen lakka helt ned, og fangerne ;)

Skrevet
Som de sier, bilen er lakka helt ned i rød, siden det er kanalen og dørstokken innvendig er rød er også kanalen rød på utsiden. Så er det lagt steinsprut masse/Bodyskyts utenpå dette, som blir slitt av og den røde lakken under kommer frem igjen ;)

Ingen som heil lakkerer en bil og "glemmer" og maskere kanalene og bare lar det være sånn ;) Er nok slitasje ;)

+1

Skrevet

takk for svar. hørtes logisk ut :)

bileieren av den tilfeldige bilen jeg henviste til har vist photoshoplakkert eller spraia skjørtene sine. (endret i annonsen)

mente ikke noe negativt om den bilen. bare noe jeg lurte på-

Skrevet

jeg tror ikke der er brukt photoshop, jeg tror simpelt hen der er jakt bod oppå lakkerte kanaler, du ser det er slitt der hvor man stiger inn og ut av bilen, sikkert buksepolering :-) har samme på min bil

Skrevet
jeg tror ikke der er brukt photoshop, jeg tror simpelt hen der er jakt bod oppå lakkerte kanaler, du ser det er slitt der hvor man stiger inn og ut av bilen, sikkert buksepolering :-) har samme på min bil

tar det tilbake :-) raskeste fargeforandring på en bil jeg har set :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...