Dirty Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 ene flensen på grenrøret mitt knakk av når vi tok ut motoren, jævli irriterans, hørte no rykter om at det ikke var "vanlig" stål disse grenrørene er laget av , og derfor et helvette å sveise løgn eller fakta ?
Sir Hofstad Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Er støpegods, og trenger en som kan sveise helst med pinne...
Joachim_M5 Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Flensene er i rustfritt, bare å dra fram en tig-sveis. Ikke no hokus pokus i det hele tatt. Kan også sveise med pinne eller vanlig mig- med RF-tråd, men jeg foretrekker tig og bakgass. mvh Joachim
e30 tic Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Er støpegods, og trenger en som kan sveise helst med pinne... mener du at s50 grenrør er støpegods? selv aldri tatt i et men det virker lite trolig. tig og 309 er vel tingen om flensene er rustfritt
kbteknik Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Er støpegods, og trenger en som kan sveise helst med pinne... mener du at s50 grenrør er støpegods? selv aldri tatt i et men det virker lite trolig. tig og 309 er vel tingen om flensene er rustfritt sitter med ett her, og det er ikke støbegods, men om det er rustfritt eller noe annet kan jeg ikke si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå