dynamal Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Hei. Jeg fikk med et 3 eiket ratt med airbag av selger da jeg kjøpte e39 1996 modell. Han visste ikke om det passet, men mente det kom fra en 3 serie bmw. Rattet som står i bilen nå minner mere om et traktor ratt:) det er airbag i det også. Før jeg evt begynner å skifte så vil jeg høre om noen vet om det vil passe? Det står noen nummer bak på det nye rattet som kanskje noen kan tolke bedre enn meg: KBA 70201 KS 1 K 1161015 Disse to numrene ovenfor står på baksiden av de to "eikene" på rattet. På selve mekanismen for innfesting står det: 878 3234-1 162 028.1 >PA6.6-GF 25< Fint om noen vet noe om dette! PS: ingen av rattene har noen innebygd fjernkontroll eller styring.
sdw Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Jeg byttet for en liten tid tilbake ratt i min bil også, e39 96 modell. Fra bussrattet til 3eket m-tech ratt. Tok sin tid å finne pga man må ha Single stage airbag i rattet, ergo kun ratt fra e39 / e38 i tidsepoken 1996 til 3/99 passer. Men siden du har rattet er det jo bare å prøve? Er ingen komplisert jobb liksom , tok 10 minutter på mitt ratt med litt loking. Edit: Så ikke før nå at det er 20 dager siden posten ble opprettet med 0 aktivitet, men prøver allikevel i tilfelle TS ikke har funnet ut noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå