Gå til innhold

Vil noen bytte sin BMW mot min Toyota MR2 1991 mod GTI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har kanskje ett rart ønske, men ønsker altså og bytte min Toyota MR2 1991 mod i noe som har 4 seter og er BMW.

Har eid 12 biler i mitt korte liv til nå, og av de 12 har 7 vært BMW. Så nå synes jeg det er påtide og returnere to the dark side :)

Helst ville jeg beholdt MR2en, da den er fantastisk moro, sitter som faen på veien og har en veldig enkel konstruksjon og vedlikeholde.

Info:

KM: 205000

Motor: 2L 156hk 3s-ge

0-100: 7,3sek

Bilen har cutsomsydde setetrekk som ser endel bedre ut enn standard setene :)

10" sub bak passasjersetet koblet til en RF Forsterker.

Har lagt ut følgende det ene året jeg har eid den, det meste har vært prevantivt:

- Ny Regreim byttet på rundt 200k, er non-interference motor så ingenting skjer med motoren ved regreim havari, utenom at den stopper :)

- Nye calipre bak med nye klosser og skiver

- Nye skiver og klosser foran

- Skifte av vannrør og ny kjølevæske

- Nytt luftfilter

- Bytte av bensindyser

- Bytte av olje og filter x2

- Lakkering av alt under listen på dørene for og ta litt overflaterust.

- Nye tåkelys og hvite blinklys.

- Nytt lite ratt montert.

- Ny siderute på føersiden

- Shortshift

- Røde leds i dashbordet for og få matchende instrumentlys

Mangler:

Høytalerne har mistet litt kontakt med spilleren, garantert en liten kontaktfeil bare, Antennen er knekt av noen idioter.

Bilder

tkbep3lzb21oncgdf5g2.jpg

0z7pmy6jznogaytzmjv2.jpg

clni9udrjv92a2npdwcc.jpg

55wesspqnv139d61qqvr.jpg

Skrevet
Håper ikke noen er så dumme :)

Er vel ikke nødvendig å legge inn en slik kommentar på byttetråden til trådstarter da ;) jeg har ikke villa bytta BMW,n min i denne. men MR2 er utrolig morro biler å kjøre. Og Toyota er kjent for å være meget holdbart. :) tror nok noen har fått mye glede av denne hvis de har hatt den :) Jeg syns MR2 er stilige biler :)

Skrevet

Dr_S daaaaa.. Du er ikke så slem i virkeligheten :)

Som sagt så er jeg BMW frelst selv og har eid 4 E30er, E39, E28.. Toyotaen var et sidepsrang i ønske av noe mindre, lettere og mer spenstig. Og det fikk jeg i massevis med MR2en, makan til morsom liten lekebil for lite penger skal letes lenge etter.. Mye mer macho enn MX5 og endel mer grunt fra 2Literen.. Så jeg er storfornøyd med bilen jeg.

Som sagt så skulle jeg ha beholdt bilen selv, men i min nye jobb som IT-Konsulent så kjører jeg også endel tyngre utstyr som ikke akkurat egner seg i en liten MR2..

Av ønsker og pris så ønsker jeg meg en E34, E36 eller whatever.. alt blir vurdert så lenge det er BMW :) Oppmot 50k minst vil jeg anslå :)

3dh29ispk4ew7rpof3qt.jpg

ewaf3h6srtilcvotm6kt.jpg

p0vcfc2ysgxq2ll5gven.jpg

Ratt og Girkule er byttet, pluss at stangen på girvelgeren er endel kortere pga shortshift :) Og TVen er kasta ut.. hvem trenger TV i en bil.. DVD Spilleren sitter dog fortsatt i og står under passasjersetet..

Skrevet
Har BMW 320 som jeg skal selge. 1994 modell, gått 187000. Automat.

Pm hvis i det hele tatt interessert. Går billig.

Vil enten bytte i mot en BMW eventuellt selge MR2en så jeg kan kjøpe meg en BMW :)

MÅ ha 4 seter iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...