Kenneth87 Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Tenkte å bygge inn 2 av disse, lurer på om noen kjenner til L7 fra før? Er dette noe å anbefale? Dette skal inn i en e46 ci.
BMW-Coupe Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Jeg har disse i 10", og er konge fornøyd 12"erene kan jeg ikke utale meg om... "Dirr dirr dirr"
Kenneth87 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Høres bra ut.. Var litt i tvil siden alle mener bilen er så tett.. Trenger jeg å lage hull der skiposen er?
mbrothe Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Trenger jeg å lage hull der skiposen er? Om du ønsker å få lyden inn i kupén er det nok veien å gå ja
Kenneth87 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Trenger jeg å lage hull der skiposen er? Om du ønsker å få lyden inn i kupén er det nok veien å gå ja Mhm. Hva med selve elementene, hvilken retning lønner seg da egentlig? Inn mot kupén eller mot bagasjelokket? Det vil vel bli mye kraftigere bass i kupén når elementene vendes mot baksetene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå