Gå til innhold

95' 525TDS Sapphire Black blir banebil. Video s 12

Fjerning av emblem?  

205 stemmer

1. 1. Fjerning av emblem?

• Ja
      48
    • Nei
      157

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hei:)

lurte på om du ville fortelle meg hva du gjorde med bilen under pussingen, hva som må gjøres, hva jeg bør bruke av verktøy, pussepapir osv i rekkeføle:) har en bil som jeg vil/må lakkere også har det seg slik at jeg ikke har peiling på hva jeg skal gjøre:P

Skrevet

Meget nice:D Blir døbra detta. Får jo bare mer lyst til å lakere 525en når jeg ser detta. Stygt redd for at jeg blir nødt til å gjøre det når jeg får fikset litt mer på den.

Skrevet
hei:)

lurte på om du ville fortelle meg hva du gjorde med bilen under pussingen, hva som må gjøres, hva jeg bør bruke av verktøy, pussepapir osv i rekkeføle:) har en bil som jeg vil/må lakkere også har det seg slik at jeg ikke har peiling på hva jeg skal gjøre:P

Bilen bar preg av å være "Garasjelakkert" da jeg kjøpte den. Det var sprøytet VELDIG mye lakk på den. Det jeg gjorde først var å gå over hele bilen med Rodell for å slipe vekk overflaterusten på utsatte steder ute å ta stålet. Deretter pusset jeg over hele bilen med 400 tørt, og deretter 800 vått på de steder som det ikke var rust eller var sparklet :P

Skrevet

Veldig fin bil, og du gjør di rette modifikasjonene:) interessert i noen 19" vertini hennessy med sommerdekk? Di ligger på stokmarknes så er jo ikke så langt unna.

y72zulmc3hzxdtyb8lhh.jpg

Skrevet
Veldig fin bil, og du gjør di rette modifikasjonene:) interessert i noen 19" vertini hennessy med sommerdekk? Di ligger på stokmarknes så er jo ikke så langt unna.

Pris på dekk og felg? Er jo praktisk med at de ikke er så langt unna. Tekte kanskje også på Vertini Riviera :P

Skrevet

Hei.

Liten oppdatering siden sist. Har nå vært og lakkert de siste delene, (nyreoppstilling, lister osv). Det ble veldig bra! Ser fram til å få montert og bli ferdig utvendig med bilen :)

Delene klar til lakkering

5xhzbiumwglbusmkty6w.jpg

Legger farge før klarlakk

i6hzg3np1hh7klsygccr.jpg

Legger klarlakk

qxyn96vu7r7ctzmza02w.jpg

Ser bra ut

y7rkrdco79c27wv1ajqr.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...