StrexX Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 har to strøkne Azev A 9x16" som IKKE er borret opp, så disse kan man få til å passe det meste bare man borrer opp hull kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 pris og bilde? klarte å kantkjøre en i høst:( ET 15? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 skal ordne bilde i morra..! sjekker ET i samme slengen... de er strøkne men er nok ikke 100% 99.9% kanskje.. er faktisk usikker, skal ta detaljebilder hvis jeg finner merker... kunne tenke meg 1000 for begge men kom med bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 skal ordne bilde i morra..! sjekker ET i samme slengen...de er strøkne men er nok ikke 100% 99.9% kanskje.. er faktisk usikker, skal ta detaljebilder hvis jeg finner merker... kunne tenke meg 1000 for begge men kom med bud... du kan også sende mms på 92089811 også. Et er viktig ja. prisen er grei den, har du mulighet til å levere di en plass i oslo? så eg kunna ha fått di med en lastebil til vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 kan sende bilder med tlf, null stress levere i oslo kan sikkert ordnes:) men du har fått med deg at de IKKE er noe bolthullpå disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 320/325 Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 ET og bilder her hadde vært fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 kan sende bilder med tlf, null stresslevere i oslo kan sikkert ordnes:) men du har fått med deg at de IKKE er noe bolthullpå disse? nope:) men å borre dem opp kan jeg ordne. men har di senter hull? dim? artig aldri hørt om hjul uten bolt sirkel før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 bytter forstillingsdeler på bilen så har hatt litt problemer med å komme meg til der felga er, men i morra har jeg bil til disk så da blir det bilder:) har seff senterhull ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 bilder sendt til deg e30 tic! står ikke ET i felgene, så noen annen måte jeg kan sjekke det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 bilder sendt til deg e30 tic! står ikke ET i felgene, så noen annen måte jeg kan sjekke det på? rare felger du har hehe. utstillingshjul eller noe rart det har vert? her er mine 9x16" ET 15 eg kan jo måle mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 320/325 Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 solgt? få ut bilder her da? funnet ut hvilket ET felgene er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 er ikke solgt nei... har bilde på mobilen, kan sende mms... send nr på pm så er det i boks.. et er jeg usikker på, står ikke noe inni felgene.. :S rart at de ikke er borra opp, sikkert vært ustillingsfelger ja... må kunne brukes på bil hvis man får borret de opp, hvis ikke er det jo artig å ha på veggen, evt til å ha hageslangen på .. hehe azev a på bilen og huset er jo ikke feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå