Gå til innhold

E34 535i (turbo) vurderes byttet.BILDER

M30Punk
 Share

Anbefalte innlegg

Motorn er en m30b34 med 3.0l innsug pga det som satt der fikk en sprekk da det datt ned et rør ifra taklageret i garasjen,så satte da på dette siden jeg hadde det liggende. Ang rust så er det dårlige jekkfester på den,men der kan jeg reinskjære å sveise på en plate om du ikke gjør det selv. Det er det som er av rust som jeg har finni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir varmeapparatet bytta,å sveist rust som er i kanalene(som ikke var mangel på eu) til uka,har satt det bort da det er dårlig med tak å stå under om dagen,vurderer vel egentlig å kanskje ha den sjøl å montere turbo å alt etter den har vært på etterkontroll til uka,er noen pratmakere her som er "veldig" intereserte å bytte men hører ikke stort mer så får se åssen dette funker om/når jeg får montert dette..i første omgang så er dette en "vurderes byttet-tråd",men man veit aldri. Har bare hørt sjøl at 3.5l turbo er :twisted: så hadde vært gøy å sett sjøl åssen dette funker..Har en helsmidd m30m102 som er totaloverhalet med mye snax som skal brukes i en eller anna bil til sommern,men klarer ikke vente så lenge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...