M30Punk Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Pris? Bytte i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Par bilder lengre opp på siden av bilen å felger som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Skal bytte varmeregister da jeg fant en lekkasje på det idag,skal ta bilder av interiøret imorra,så godt som strøken innvendig med unntak av noen "flekker"i taktrekket å et lite rift i førersetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 kan du ta bilder av motor-rom og det som er av rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Motorn er en m30b34 med 3.0l innsug pga det som satt der fikk en sprekk da det datt ned et rør ifra taklageret i garasjen,så satte da på dette siden jeg hadde det liggende. Ang rust så er det dårlige jekkfester på den,men der kan jeg reinskjære å sveise på en plate om du ikke gjør det selv. Det er det som er av rust som jeg har finni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 kjører du uten luftfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 kjører du uten luftfilter? Har ikke hatt skilter på den etter motorbytte,så nei! Har også alle ledninger som trengs for å sette batteriet under baksete,har bare ikke kommet så langt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Lyst på e46 med en god del utstyr? Send pm ved interesse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Da blir varmeapparatet bytta,å sveist rust som er i kanalene(som ikke var mangel på eu) til uka,har satt det bort da det er dårlig med tak å stå under om dagen,vurderer vel egentlig å kanskje ha den sjøl å montere turbo å alt etter den har vært på etterkontroll til uka,er noen pratmakere her som er "veldig" intereserte å bytte men hører ikke stort mer så får se åssen dette funker om/når jeg får montert dette..i første omgang så er dette en "vurderes byttet-tråd",men man veit aldri. Har bare hørt sjøl at 3.5l turbo er så hadde vært gøy å sett sjøl åssen dette funker..Har en helsmidd m30m102 som er totaloverhalet med mye snax som skal brukes i en eller anna bil til sommern,men klarer ikke vente så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 hiv m102en i bmwen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Er det som egentlig er planen,men til sommern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg