Laksen Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 hei. har en e28 518i som jeg har problemer med å få svev på. den gikk fint, men plutselig daua den. når jeg kjinna motoren igjen så kom det et sykt smell så bretta første lydpotte seg opp på midten :S dagen etter prøvde jeg å starte igjen så starta den, men daua etter hvert. etter dette har det bare kommet småe og gjevne smell når jeg kjinner den kansje 1 tenning etter jeg slutter å kjinne. har bytta tenningsmodul uten at det hjalp noe som helst. håper noen med litt mer erfaring enn meg kansje kan vite hva feilen er takknemmlig for alle svar
Simpel Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Bensin i eksosanlegget? Noen kan sikkert svare sikkert på om det kan komme av at en plugg ikke tenner og sender uforbrent bensin i eksosen..
Laksen Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Bensin i eksosanlegget? Noen kan sikkert svare sikkert på om det kan komme av at en plugg ikke tenner og sender uforbrent bensin i eksosen.. kan være mulig. men den tenner på alle plugger, det har vi målt, den tenner bare noe helt villt og veldig feil, alt for tidlig og avogtil så motoren hopper en runde bakover . men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå