Gravstein Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 hva er det verdt å gi for Zender sport 8x15" i bra stand ? Han som skulle selge dem ville ha 6k..
EirikL Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Det kommer vel an på tilstanden. Men felgene lages jo ikke lenger, så det blir vel tilbud og etterspørsel som bestemmer prisen. Men personlig synes jeg det var litt mye
Gravstein Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 eg var så jævla dum å ikke kjøpe dem menst eg hadde dem her hjemme på lån. Han som hadde dem før skulle bare ha 2k
EirikL Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Hehe, tabbe Men hvis felgene er strøkne og det er de du vil ha, legg 5000 på bordet i cash og se om selger ikke smelter litt.
EirikL Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Disse dukket opp på Finn i dag... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19993712
rolfi Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Disse dukket opp på Finn i dag...http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19993712 De kjøpte jeg tidligere idag De er 7x15 og ikke delte.
EirikL Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Hehe, du var kjapt ute. Så felgene har bare jukseskruer? Jaja, tenkte de kunne være et billigere alternativ for trådstarter, men nå er jo det blitt et rent akademisk spørsmål
rolfi Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Hehe, du var kjapt ute. Så felgene har bare jukseskruer? Jaja, tenkte de kunne være et billigere alternativ for trådstarter, men nå er jo det blitt et rent akademisk spørsmål Ja det er bare skrøneskruer... Men felgene er originale slik. Det finnes en annen versjon som virkelig er skrudd og, de har ikke like mange skruer. Satt og så gjennom annonser på finn, tror det var MB felger jeg søkte på når jeg fant de Brukt opp flaksen min for i år iallefall. Var 3 stk som ringte selgeren imens jeg bar felgene over fra hans bil til min, så det har nok vært litt pågang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå