Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer vel an på tilstanden. Men felgene lages jo ikke lenger, så det blir vel tilbud og etterspørsel som bestemmer prisen. Men personlig synes jeg det var litt mye :wink:

Skrevet

Hehe, tabbe :P Men hvis felgene er strøkne og det er de du vil ha, legg 5000 på bordet i cash og se om selger ikke smelter litt.

Skrevet

Hehe, du var kjapt ute. Så felgene har bare jukseskruer? Jaja, tenkte de kunne være et billigere alternativ for trådstarter, men nå er jo det blitt et rent akademisk spørsmål :wink:

Skrevet
Hehe, du var kjapt ute. Så felgene har bare jukseskruer? Jaja, tenkte de kunne være et billigere alternativ for trådstarter, men nå er jo det blitt et rent akademisk spørsmål :wink:

Ja det er bare skrøneskruer... Men felgene er originale slik. Det finnes en annen versjon som virkelig er skrudd og, de har ikke like mange skruer.

Satt og så gjennom annonser på finn, tror det var MB felger jeg søkte på når jeg fant de :P Brukt opp flaksen min for i år iallefall. Var 3 stk som ringte selgeren imens jeg bar felgene over fra hans bil til min, så det har nok vært litt pågang :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...