Gjest Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Selger en E30 316 Coupe. 1990 model. Bilen mangler frontrute, blinklys, speedometergiver + div .. Veldig lite rust, eneste jeg har funnet et standar på framskjermene. Bilen er rød, matt...noen småbulker her og der. Bunnpanna har fått seg en sprekk, men kan fikse dette før salg. Fin prosjektbil! selges pga ingen plass å skru lenger, hadde planer om å pusse den oppigjen, men ble aldri noe av pga 325ix`n.. E36 Coupe frontseter. Bilen har rullet ca 311 k. Ser ut til å være en NY radiator på den. Legger ut bilder i morgen. Hva kan jeg få igjen for denne? BUD? Bilen står ca 30 min fra Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Er bilen kjørbar?Har ikke tenkt å kjøre den som den er.men starter motor og går greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 er ikke interessert i å selge deler da? Trenger begge dørene og høyre forskjerm om de ikke er rustet. Tror i utgangspunktet du tjener mest på å selge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 I morgen er den kjørbar, må bare sette inn en tennplugg, og sette på igjen bunnpanna som hadde en sprekk, som jeg sveiset i dag. Men den er ikke kjørbar til å kjøre etter veien, mangler frontrute, pluss noe skruer litt rundt`om, som til seler bak osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Ligger MANGE bilder, her http://s154.photobucket.com/albums/s267 ... ter=images Kommer flere etterhvert som dataen laster opp, rundt 100 bilder rundt`om bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Får starte med å by deg 2000 For hele bilen da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 I morgen er den kjørbar, må bare sette inn en tennplugg, og sette på igjen bunnpanna som hadde en sprekk, som jeg sveiset i dag.Men den er ikke kjørbar til å kjøre etter veien, mangler frontrute, pluss noe skruer litt rundt`om, som til seler bak osv. Ja skjønner det Har du noe ca pris da? eller er det høystbydene over vrakpant som gjelder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Ligger MANGE bilder, her http://s154.photobucket.com/albums/s267 ... ter=imagesKommer flere etterhvert som dataen laster opp, rundt 100 bilder rundt`om bilen! Haha. kjenner du også Hans Petter J. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Høystbydene! Bilen har liite rust! Så burde gå for mer enn vrakpant hvertfall! Hehe. kjenner han ja, er ikke profilen min bildene ligger på: p Men ja, kjenner du han også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 3000 da.. det er det dobbelte av vrakpant:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Notert: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Regner med den ikke er vist til EU. Men er det noe heftelser eller skylige årsavgifter på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Bilen skulle blitt vist 30.06-09 Den er av reg. ingen annen heftelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Giskemo Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 byr 3500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg