bmwx1xdrive23d Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Selger min 320i pga kjøp av ny X1 Dette er en 4 dørs bil, i fargen montreal blau metalik. Veldig fin lakk, kjempe fin glans. Noe små skavanker her og der, men er lite. kilometer 163000 Bilen har følgene utstyr. Orginal 337 M pakke, med fangere, skjørt,ratt, stoler osv. Sort Fullskinn, med skinn i seter og dørtrekk. Svært pent. 2 sona digital klimaanlegg Cruse controll Store kjørekomputeren orginal alarm med startsperre lys i fotbrønn. hvite blinkere 17" sommer med veldig bra dekk- 225-40-245-40( orginale m3 felger) 17" vinterdekk med helt nye piggdekk. fjærnbetjent sentrallås M3 bærearmsforinger forran abs og antispinn 4x elvindu svart tak midtarmlene forran og bak-ink koppholdere bak. Edeltre interiør med utvidet omfang. justerbare coilovers, godkjent i vognkortet. short skifterngiroverføring remus bakpotte, veldig fin men disket dyp lyd. ++++ Bilen er kjøpt ny i norge i moss. Bildene er ikke noe gode, men skal få tatt noen nye med kamera, ikke mobil sener i dag. Pris kr 85000 Tlf 45218735 img]http://images.bimmers.no/files/8uhztxxfqakqeovdyjii.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Bilder er alltid en killer i en salgstråd. Kjøpt ny hos Brødrene Ødegård/Tronrud Bil/Bilia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 bilder kommer i dag:) kjøpt hos tronrud bil i moss:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Gleder med til BILDER !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Stemmer det...de het Tronrud allerede i 1996...kjøpte den av Leif da? Freebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 jeg kjøpte ikke bilen ny, men godt mulig. Visit kortet til selger tror jeg ligger i hanserommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Gleder med til BILDER !! takker med et dypt bukk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Må berre kommentere,digger den fargen! Nesten finare enn min egen topaz blåfarge! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg