knutj Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Noen som har erfaring med anlegg med originalspiller? Hvilke utfordringer vil jeg møte, og eventuelt hvilke adaptere trenger jeg for å få koblet på forsterkere på frontsett osv. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Jeg har gjort dette,byttet alle originalelementene,satte inn en 5-kanaler som er god på high-input,og en sub. Dro kabler fra høytalerutganger på spilleren til forsterker,for signal,og tilbake til originalledninger ut til høytalere. Spiller meget bra i min bil vertfall,men er touring,så lett å få god lyd.. Handla alt hos bassbrothers,og kan anbefale de på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutj Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Tusen takk for raskt svar! Trengte du ingen overganger fra spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Hadde blitt best med overganger,jeg brukte skikkelige skjøtehylser og klipte ledninger... Er IKKE fan av å gjøre det,men mener på det var en grunn til at jeg måtte gjøre det...muligens fikk jeg ikke tak i overgang til mer en ene sida? Husker ikke helt i farta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Bilradiospesialisten har noen ledningsnett som man bruker sammen med Blaupunkt forsterkere. Da er det mer eller mindre plug and play og det skal være bra greier også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå