compact Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 ønsker å kjøpe kompressor til e36 m3. Finner kun til amerikansk m3 motor på nettet
Azeton Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Jeg har et kompressor-kit du kan bruke, men du må endre litt på festet til det.. siden det er beregnet til M54. Vet at det er andre som har gjort det, RR på forumet har brukt det på M52. Han kan hjelpe deg sikkert? USM3 er egentlig en M50/52 motor..
Azeton Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Ja, sier jo at du kan få det til og passe på din S50 om du vil. om du ikke vil det/klarer deg selv så kan nok RR hjelpe deg
thomas_ja Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 De som er til m50/52 passer nok til m3 også, kommer vel bare ann på hvor mye du skal lade og hva du gjør med motorstyring. Mitt ess vortech kit er festa i oljefilterhuset med ett støttestag til "motorlabben".
M3 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Jeg har laga kitt til S50 b30, hvor mye skal du lade ? De ferdig kitta til feks Ess er ALT for dårlig hvis du skal ha litt trykk, jeg kan lage brakett til deg hvis det er int, den ligner på det ess har og er til Vortech kompressor, men er tilpassa M3 motoren. Jeg kan sende deg bilder hvis det er int
thomas_ja Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Hva er dårlig med ess kit a? mye lader du/effekt?
Niklas Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Jeg har laga kitt til S50 b30, hvor mye skal du lade ? De ferdig kitta til feks Ess er ALT for dårlig hvis du skal ha litt trykk, jeg kan lage brakett til deg hvis det er int, den ligner på det ess har og er til Vortech kompressor, men er tilpassa M3 motoren. Jeg kan sende deg bilder hvis det er int Hiver meg på denne eg og! "Lager" og selger du kit? Kva presse tenker du på og kva blir gjort med motorstyring osb..
SiohZ Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 er intresert i og få et feste og evt kjøpe et kit til s50b30 om noen har ?
M3 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Hei, jeg mener ikke at Ess kitta er dårlige, men de er laga for å kjøre på vanlig vei, med ganske moderat trykk og effekt, hvis du skal lade det kompressoren greier så må du ha bla mye stivere brakett og grøvre reim. Hvis du skal lade 0,5 bar på omtrent standard motor så er det sikkert ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå