raytech76 Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=iUmybBEZPKE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Så ut som det var bra skyv i den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 når jeg å spoler på filmene mine av 320'n min går den å like kvast! teit film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 noe galt med hastigheten her, ja Men bevares, bilen går sikkert noe helt sykt, bare ikke sååå sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 kult speedometer da, som går til 400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 ser ut som hele bildet begynner å hakke når bilen gir på, tror ikke hele verden går ut i vater når den bilen gir på. men ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå