Gå til innhold

bygger annlegg i en bmw 525 e60. ønsker tips


 Share

Anbefalte innlegg

holder på å bygge meg ennlegg i min bmw e60.. 05 mod

hadde ikke lyst å jøre noe med orginalanlegget, siden det spiller ganske bra egentli.. så det jeg hadde tenkt til var å sette inn 2 subber å en monoblokk extra..

så det jeg lurte på var om noen viste hvor jeg kan finne tak i en overgang til spilleren sånn at jeg kan hent ut signal til forsterkeren hvis dette er mulig.. vet det går ant å hente ut signaler fra noen av di andre høytalerene, men ble ikke helt fornøyd når jeg gjorde det på den forje bilen jeg hadde..

så lurer jeg på om det finnes noen overgang, slik at jeg kan koble til iphone, eiller ipod til spilleren jeg har i bilen..?

bilen har det største navigasjon, å steroanlegget bmw levereorginalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder på å bygge meg ennlegg i min bmw e60.. 05 mod

hadde ikke lyst å jøre noe med orginalanlegget, siden det spiller ganske bra egentli.. så det jeg hadde tenkt til var å sette inn 2 subber å en monoblokk extra..

så det jeg lurte på var om noen viste hvor jeg kan finne tak i en overgang til spilleren sånn at jeg kan hent ut signal til forsterkeren hvis dette er mulig.. vet det går ant å hente ut signaler fra noen av di andre høytalerene, men ble ikke helt fornøyd når jeg gjorde det på den forje bilen jeg hadde..

så lurer jeg på om det finnes noen overgang, slik at jeg kan koble til iphone, eiller ipod til spilleren jeg har i bilen..?

bilen har det største navigasjon, å steroanlegget bmw levereorginalt

Har alt det du trenger på lager. Bare å ta kontakt: post@audio-art.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...