ruuudi Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 holder på å bygge meg ennlegg i min bmw e60.. 05 mod hadde ikke lyst å jøre noe med orginalanlegget, siden det spiller ganske bra egentli.. så det jeg hadde tenkt til var å sette inn 2 subber å en monoblokk extra.. så det jeg lurte på var om noen viste hvor jeg kan finne tak i en overgang til spilleren sånn at jeg kan hent ut signal til forsterkeren hvis dette er mulig.. vet det går ant å hente ut signaler fra noen av di andre høytalerene, men ble ikke helt fornøyd når jeg gjorde det på den forje bilen jeg hadde.. så lurer jeg på om det finnes noen overgang, slik at jeg kan koble til iphone, eiller ipod til spilleren jeg har i bilen..? bilen har det største navigasjon, å steroanlegget bmw levereorginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 holder på å bygge meg ennlegg i min bmw e60.. 05 modhadde ikke lyst å jøre noe med orginalanlegget, siden det spiller ganske bra egentli.. så det jeg hadde tenkt til var å sette inn 2 subber å en monoblokk extra.. så det jeg lurte på var om noen viste hvor jeg kan finne tak i en overgang til spilleren sånn at jeg kan hent ut signal til forsterkeren hvis dette er mulig.. vet det går ant å hente ut signaler fra noen av di andre høytalerene, men ble ikke helt fornøyd når jeg gjorde det på den forje bilen jeg hadde.. så lurer jeg på om det finnes noen overgang, slik at jeg kan koble til iphone, eiller ipod til spilleren jeg har i bilen..? bilen har det største navigasjon, å steroanlegget bmw levereorginalt Har alt det du trenger på lager. Bare å ta kontakt: post@audio-art.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå