raynik Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 satser på å komme på lørdag, er ikke hjemme i kristiansand før torsdags kveld... gir en lyd.
pengelek Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 satser på å komme på lørdag, er ikke hjemme i kristiansand før torsdags kveld... gir en lyd.Det passer utmerket det:) bare å ringe meg så ordner det seg!
pengelek Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 satser på å komme på lørdag, er ikke hjemme i kristiansand før torsdags kveld... gir en lyd.Skulle du komme i kveld eller passer det ikke?
raynik Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 beklager, skulle ringe deg.. passa ikke helt i dag.. men rekker kansje en tur i morgen.. skal se hva jeg klarer å få til..
pengelek Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 beklager, skulle ringe deg.. passa ikke helt i dag.. men rekker kansje en tur i morgen.. skal se hva jeg klarer å få til..Hei! Ok, passer fint for meg i morgen. Har ingen planer i morra. Bare å ringe.
raynik Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 hei, ser ut som jeg desverre ikke rekker å komme innon før kansje uti uken.. ble mye jobb da jeg kom i land...
pengelek Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 hei, ser ut som jeg desverre ikke rekker å komme innon før kansje uti uken.. ble mye jobb da jeg kom i land...okei, bare å ringe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå