leif harald Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 legger de nokk ut til salgs her når jeg har fått taki nye
635csi Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Har fulgt med denne tråden litt for å få evt. få info om dette er originalt røde lykter (Mhw), eller originale lykter som er farga rød? Hva er det egentlig snakk om her? Kunne tenkt meg et sett med originalt røde lykter, men ikke lakkerte røde originallykter.
leif harald Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Mener de er orginalt rø. kan ikke se noe som er tegn på at der er lakka.
635csi Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Såpass ja, da ble det plutselig interessant igjen ja. Ser de finnes på eBay av og til, men veldig greit å handle i Norge dersom det lar seg gjøre. Lager vel en ny salgsannonse dersom du får et par til overs igjen tenker jeg?
leif harald Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 jepp, legger de nokk ut her om jeg får taki noen nye til min
mAZE Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Ja håper du legger de ut, og de da er røde originalt. Ellers er det uaktuelt. Jeg skal evt ha de du da legger ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå