Eskildd Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Selger bilen min. Selges for 23 000 ,- Prisen er diskuterbar ved hurtig avgjørelse. 1991 modell, gått ca 255 000 km. Er ikke EU godkjent, men skal ikke mye til. Skifte ende ledd høyre side (300,-), stabilisator foring (300,-) , venstre reflektor forran (500,-) Trenger nye dekk på sommer hjul, kan skaffes billig ! Er veldig bra vinterdekk på bilen, holder i mange sesonger om de kjøres pent med. Er antispinn på bilen, veldig kjekt om vinteren, Største kjørecomputer med mange muligheter og valg. Starsperre med kode som velges selv. Motor og drivverk er veldig bra, nylig skiftet og hatt på kvalitets olje, motorrens er gjennomført. Selges på grunn av at jeg er blitt student, bilen skulle være EU godkjent når jeg kjøpte den, noe som det viste seg at den ikke var. Har en annen E36 som jeg holder på å bytte motor i, dermed ikke tid til å jobbe på 2 biler. Bilen er et lite rep. objekt. Skal ikke mange timene til for en som har interessen og tiden til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskildd Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Addy92 Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Hvor står bilen henn? Bare å hente ut skilter når den er EU-OK ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg