The_transporter Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 heisann min 520i 24v trenger smått med deler før eu vet jeg burde kjøpe alt nytt, men om noen har bakdempere med tårnlager som er i orden, altså som ikke er punktert! så trenger jeg dette, trenger ikke fjørene, bare demper og tårnlager og bare BAK i tillegg trenger jeg høyre fremlykt da jeg har et knust fjernlys-glass kommer til å legge til deler i denne tråden om jeg finner andre deler som er slitte eller defekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dele Karn Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 har linselys med el,høydejustering til e34 400+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 400,- for begge eller bare passasjersiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dele Karn Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 begge sider, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå