BMWPower Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Vurderer med tungt hjerte og selge min meget påkostede og premierte M5 E34. Karroseriet er org. en 520I 1988 mod som ble ribbet ned til minste detalj. Absolut alle deler fra M5 1993 mod ble flyttet over og alt er selvsagt gjort i samarbeid med biltilsynet og godkjennt i vognkort. Dette ble utført av mekaniker fra BMW over en periode på 1 ½ år (2006-2008) Uført svært nøye og ingen ”haste”jobb. Dette gjennspeiler seg også i resultatet som er meget bra. Bilder fra ombygging og modifikasjoner kan vises. Bilen er premiert og fremstår i utstillings tilstand. Alt av deler som var dårlig ble byttet ut under ombygging og i etterkant har bilen blitt påkostet store summer i modifiseringer. Bla. understell og felger til en verdi på over 70000kr. Det foreligger en stor bunke med kvitteringer på alt bilen er påkostet. Understell: KW 2 coilovers Brembo 4 stempla kalipere Black Diamond slissa/borra 330 skiver Powerflex foringer Felger/dekk: Schmidt PC line (3delte) 9 x18” & 10,5x18” Senter lakkert i custom sølv, samme som sideskjørt. 225/35-18 Dunloop SP 9000 235/35-18 Dunloop Sport Max Interiør: Strøkent M5 el.skinn m/mermory. Sort M5 tak Ny M girkule m/lys Tonede vinduer Eksteriør: Daytona Violett (ny lakk 2008) Bilen står i oppvarmet garasje og blir jevnlig polert, så lakken fremstår som meget pen. Nederste del på front, hekk og sideskjørt er lakkert i en custom sølv farge. Hella sorte DE lykter m/xenon i nær & fjernlys Nye grøftelys med led pærer Baklykter m/ sort blinklys 1995 mod M5 panser 1995 mod M5 grill 1995 mod M5 speil Ny frontrute (2009) Rieger bakrute spoiler Ekte carbon BMW emblemer F&B Motor/drivverk/eksos: S38B36 Kun brukt Castrol TWS 10-60 Olje Byttet pr. 5000km Shrick kammer Chip K&N innsats filter m/modifisert luftfilter boks. Proff. Lakkert toppdeksel & innsug (daytona violett) Ny org. Clutch komplett m/utløserlager. (Juni 2009) Skifet bakaksling m/ny olje og pakkninger (Juni 2009) Shortshift Katalysatorer er erstattet med 2 x 2,5” rør. Påsveisa endestusser. Ellers er det skiftet mange pakninger, foringer, følerer, deksler, beholdere+++ Kun orginale deler er brukt, kvitteringer foreligger. Bilen står vinterlagret i garasje og vil kun vises frem ved seriøse henvendelser. Det følger selvfølgelig ikke med vinterdekk da bilen ikke har vært i kontakt med minus grader siden den ble bygget. Ønsker ikke innbytte men kan vurdere BMW i en prisklasse til max 50000kr. Har du meninger om pris, bil eller annet som du absoult må dele med meg, send meg en PM og la denne salgs tråden være ON TOPIC Pris: 225 000kr Tlf: 905 97 102 Se egen tråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=84298 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Hehe, gikk dårlig med lotton i helga! Men er jo bare å fortsette! Denne bilen er jo et smykke av en bil. Dette er drømmen Moderatoredit (R Andersen); Da ble dette siste OT-innlegg i denne salgstråden. Har man lyst til å skryte av hvor fin bilen er, så kan man bruke bildetråden til trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Hehe, trenger ikke lotto, ta heller en tur i banken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Fredags bump Bilen blir lagt ut på finn.no om kort stund. R. Andersen, det går helt fint om noen vil skrive noe positivt om bilen, har ingenting imot det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 er alt godkjent på den? hvordan er det å forsikre den? er det som M5 eller 520? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Du kan vel velge om du vil forsikre den som 520i eller M5, regner med det er litt forskjell. Mtp hva man får igjen så er vel ikke M5-forsikring så dumt. Når det gjelder E36, så kan ofte 325i faktisk være dyrere å forsikre enn M3 (og 328i), pga ulykkesstatisktikk. Så ikke regn med at man nødvendigvis blir helt flådd med M5-forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Det stemmer. Kan velge og forsikre den som 520 og blir da selvsagt rimligere forsikring. Men vil ikke anbefale det. Da får du igjen som en 520 ved uhell. Har du ikke råd til å forsikre den som M5 har du ikke råd til M5 hehe.. Jeg betaler ca 3700kr i delkasko forsikret som M5 & 8000 kr fullkasko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Takk, det er ikke lett å selge denne Har fått bud på 225 000 inkl stereo nå. Hmm... What 2 do... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Hva faen som skjer i denne annonsen? Hvorfor blir alle kommentarer slettet??? Kan moderator blir litt mindre nazi og la folk komme med kommentarer når jeg ber om det!! Jeezzzezzz!!!!!! Moderatoredit (R Andersen); Vi tillater ikke kommentarer i salgsannonser, så derfor blir de slettet, om du vil eller ei. Hvis folk syntest bilen din er fin og ønsker å kommentere det, så må de ta det på PM eller i proskjekttråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Jeg stillte et spm og flere personer svarte. Dette er min tråd, hva er problemmet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Da var bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Jaja. Blir det nyere BMW med samme finish nå? Forsvant den langt vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Blir litt nyere ja, finish må jo bli like bra eller bedre. Kan ikke gå til en bil med dårlige standard, så jeg blir ganske kresen når jeg velger ny bil Bilen går forsatt i Bergens område Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg