Fixfax Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Har bestilt meg en sc6262 nå, så lurer jeg på hvor tykk oil feed jeg trenger, må man ha pressa koblinger, eller funker earls? Kansje noen vet ca: hvor lang jeg trenger fra oljetrykk og opp til turbo. åsså en annen ting, har 1" olje retur i panna, greit nok det, men finner ikke noe returflenser som har så stor dim, fikk tak i en som hadde 3/4" da, men fortsatt ikke stort nok liksom :s Skal teipe grenerør og dp inn i eksos bandasje, trenger jeg mer 15m*5cm? holder vel kansje bare til grenrør det?
GiljeN Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 hvor lang olje ledning du trengerer jo alt etter hvor turbo er plasert og hvor du skal ta olje fra. hvis ikke jeg missforsto spørsmålet da:D
Fixfax Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 oljetrykksbrytern, er vel ikke så voldsomt mange steder og plasser turbon da
Fixfax Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 glemte vist og si det er e30, ganske vesentlig det
GiljeN Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 top mount ? holder merundt 40cm da.. kan anbefale oljetrykks fordeleren til gsp.. fynker kanon
Fixfax Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Yep top mount link til denne fordelern?
GiljeN Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 gå på gs sine sider og på gs performence og motor deler..hvor mye du trenger til eksosen er jo opp til hvor godt du vil smøre på..brukte selv 15meter på manifoild og wastgaterør. og 15meter på downpipe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå