Bimmer89 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg ny bil Bmw 525 e34 m50 1993. Men den bruker mye vann og kvit røyk.. Det er mest sansynelig toppakning sier folk. Men så skrudde jeg av plast dekslet og da så jeg dette (bilde lengre nede) det er helt framme på topp dekslet, Kan dette ha noe med saken og gjøre ??! er dette en stor feil eller går det og kjøre med ? Takker for alle svar !
Mekketom Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 hallo.... Er nok topp pkn din som gjør røyken... eller en sprekk i toppen. krysse fingra for at det ikke er toppen. hehe slik jeg ser på bildet så er det bare utluftinga til veivhuset.. så den har nok ikke noe med det og gjøre... går fint og kjøre med detta. om det er utluftinga da.
Bimmer89 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Ja får håpe det ikke er toppen Men må sikkert skifte toppakning.. Takk for svar
Mekketom Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 ja den må nok av gitt. du burde sjekke nøye om skjulte sprekker i toppen. så den burde trykk testes. og måle den for banan bøy om du skjønner.
Bimmer89 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Ja, tror jeg leverer den inn så det blir skikkelig gjort når jeg først gjør det ! Men det blir fort forbanna mye penger ! Det er det som suger
Mekketom Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 sant det.. dyrt detta... tror jeg har samme problemet med dele motoren min.. ikke tatt av toppen enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå