Gå til innhold

park osv lys problemer bmw E30 86

Anbefalte innlegg

Skrevet

har problember med parklyset slår seg av på KUN høyre side vis man slår på nærlys også kjørelyset bak KUN på høyre side slår seg av. og ikke nåkk med det slår alt av lys i dashborde av når man slår på nærlys.

det med dashborde har vært siden jeg kjøpte biln. det men parklyset og kjørelyset bak er nylig kommet. etter jeg monterte angel eyes.(koblett ikke feil) står orginalt på nu.

prøvd litt av vært. finner sv**** ikke ut hva problemer kan være.

parklyset, lysene i dashborde og lysene i baklyktene fungere helt fint i park på brytern.

har prøvd en anna lys bryter men det hjelpet ikke.

trenger seriøst hjelp ellers ser det ut som bilverkstede må se på dette :(:x

Bil Bmw e30 316 86modell

Skrevet

da er det slik at kunn bmw verksteder vet om dette problemet.

det er en "diode/motstand" som sitter bak venstre høytaler forran. Som er svidd.

var i hvert fall dette problemet på min 86 mod.

Skrevet
da er det slik at kunn bmw verksteder vet om dette problemet.

det er en "diode/motstand" som sitter bak venstre høytaler forran. Som er svidd.

var i hvert fall dette problemet på min 86 mod.

takk. men vis det er det som er problemet hvorfor fungerer parklyset og kjørelyst bak når brytern står på park? men ikke når brytern står på nærlys

Skrevet

Tror ikke dette er lysbryteren. Kan kanskje ha vært noen og koblet litt rundt den store 29-pins skjøtekontakten som ligger på venstre side over fotbrønnen på førersiden!

Med lysbryteren i stilling nærlys, mister du da også:

- lys i askebeger

- lys i vifte/varmeregulering

- lys i bryter for nødblink

- lys i bryter for bakrutevarme

Skrevet
Tror ikke dette er lysbryteren. Kan kanskje ha vært noen og koblet litt rundt den store 29-pins skjøtekontakten som ligger på venstre side over fotbrønnen på førersiden!

Med lysbryteren i stilling nærlys, mister du da også:

- lys i askebeger

- lys i vifte/varmeregulering

- lys i bryter for nødblink

- lys i bryter for bakrutevarme

takk. alt det med lys stemmer med min feil, untatt jeg kan ikke tenke meg at det kan være problemet med parklyset og kjørelyset bak på da dette fungerte helt fint før.

men at forje eier har koblett feil der kan jo være grunn t koffer alt lys forsvinn. har du eller noen andre hær koblings skjema over den 29pins kontakten? :)

• 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...