Sheamus Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Bilen er import i norge 2001 og den har sportsunderstellen, grå stoff setet, M40B18 motor, men den er i veldig god stand... Den har gått ca 235 000 km. Bruker ikke vann eller olje. Litt eksos lekk i bakre fleksibelt skjøterør pga fjernet katalysatoren. Trenger nye bakdempene. ABS system, venstre hjul virke ikke. Men ellers driftsikker bil. Brukes hver dag, en utrolig god bil. Bilen selges som den står. Diamantsvart metallic. Fin i interiøret. Reg. reim har skiftet i 227 000 km og olje 5-40W, oljefilter har skiftet i 231 000 km. Skal skifte tenplugger. Ta kontakt på PM eller MSN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Pris? Bilder av rust i kanaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 pris ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mollep0z Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 20 tusen kan også innbytte hvis jeg er interessert i Bilen har skivebremser i bak Bilen befinner i ÅL i buskerud pga går på folkhøyskolen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøsen Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Sist gang jeg så bilen var den ihvertfall helt rustfri, alt var tatt i dempertårn og alt. Ganske så snasen i lakken også. burde vel nesten tatt noen bedre bilder. dette er fin kebabse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 har du et nr eg kan nå deg på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Sist gang jeg så bilen var den ihvertfall helt rustfri, alt var tatt i dempertårn og alt.Ganske så snasen i lakken også. burde vel nesten tatt noen bedre bilder. dette er fin kebabse.. Ja, ikke rart at den har norsk flag på skiltene. Flere bilder http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... =#img_5009 Men jeg beholder bilen og har kjøpte meg masse deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg