Lapin Kulta Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Har en 95' 525tds, lurte på om man får mer effekt av å montere større intercooler? Noen som har gjort det? Er det noen som har erfaringer ved å justere på dieselpumpe etc. for å få mer effekt? Anders
E36Cab1 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Viss den IC'n du har lider av trykkfall/flødestap og/eller liten effekt på temp.senking av ladeluft så kan det ha noe for seg. Ellers liten vits,viss ikke du har tenkt å øke ladetrykket ditt drastisk slik at nevnte problematikk kan oppstå. Men dette kan kun målinger avsløre,eventuelt sammen med bremsing i benk.
Hobbe Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Hvis du har lyst på mere effekt, så har jeg en powerbox (plug&play) da snakker vi effektøkning!
Hobbe Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 du kan få kjøpe den for en pen penge, da denne "plug&play" ledningen ikke passet min e36. det viste seg at koplingen var til e34 525
Just-turbodiesel Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 det har absolutt noe for seg ja. Kjøp den råeste chipen/softwaren gik turbo på kongsberg har, få på sportsfilter, stor IC og 3" fra turboen, da får du deg en liten overraskelse:)
Lapin Kulta Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 det har absolutt noe for seg ja.Kjøp den råeste chipen/softwaren gik turbo på kongsberg har, få på sportsfilter, stor IC og 3" fra turboen, da får du deg en liten overraskelse:) Takker, hvor får jeg tak i denne chipen??
Ballder Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 det har absolutt noe for seg ja.Kjøp den råeste chipen/softwaren gik turbo på kongsberg har, få på sportsfilter, stor IC og 3" fra turboen, da får du deg en liten overraskelse:) Takker, hvor får jeg tak i denne chipen?? Ehh.. Du får den ved og ta kontakt med GIK tubo i Kongsberg ville jeg tro. http://www.gikturbo.no/kontakt.html
ehrnst Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 ic og eksos vil hjelpe på den motoren ja. den puster ikke godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå