Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener og huske jeg hørte noe om remapping av M40 engang og at det faktisk ga litt mere frisk motor. Vet jo godt at det ikke er noen racer men skader jo ikke og få litt mere fart i den da jeg kan få til remap gratis :)

Funker det og remappe den? Er Komplett effektanlegg, porta og planna topp, kvasskam, powerfilter. Standar jallatrim med andre ord.. hehe.

Hvor mye effekt er mulig og oppnå vis jeg nå også får remappa den? bortimot 120hk? 113 org mener jeg

Skrevet

Remap burde gi en merkbar forskjell ja. Får du remap gratis er du priviligert, finnes ikke mye Motronic mappere i Norge. Det blir vel at de lager en ny chip/eprom til deg. Orginaloppsettet er aldri optimalt.

Skrevet
Remap burde gi en merkbar forskjell ja. Får du remap gratis er du priviligert, finnes ikke mye Motronic mappere i Norge. Det blir vel at de lager en ny chip/eprom til deg. Orginaloppsettet er aldri optimalt.

Da regner jeg med at jeg får gjort det i helgen:) Noen anelse om effektøkning? blir vel mere økning i nm enn hk.

Skrevet
hva koster noe slikt egentlig? Og hva er det de gjør?

Litt usikker, men blir fort 5 000 tenker jeg.. Med chip og alt.. Det det gjør er vel og gi den optimale bensin/luft blanding, kanskje noe med tenning(vet ikke helt). Så lavere forbruk og bedre effekt:)

Skrevet
hva koster noe slikt egentlig? Og hva er det de gjør?

Litt usikker, men blir fort 5 000 tenker jeg.. Med chip og alt.. Det det gjør er vel og gi den optimale bensin/luft blanding, kanskje noe med tenning(vet ikke helt). Så lavere forbruk og bedre effekt:)

Ok. Det er chip det er snakk om ja :) da henger jeg med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...