Ullsokk Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Fra 98' 323i. Gått under 40k. Motor har hatt gåen toppakning på syl 1, se bilde. Kun litt vann som har kommet dit, derfor rustfargen. Deler: - Toppen skal jeg ha selv, men selger kammene. Strøkne! - Blokk, evt komplett med innmat. - Stempler, råder og veiv. - Vanos enhet. - Ledningsnett. - 6 stk coiler. - Toppdeksel. - Coildeksel. - "Grenrør". - 2 stk lambdasonder. - Fuelrail med dyser. - Svingjul - Trykkplate og lamell. - Slurekoppling og vifte. - Triggerhjul. - Oljefilterhus. - Innsug. - Bunnpanne - Oljepickup - Oljepumpe - Peilepinnerør Evt komplett for ombygging til bunnpanne bak om du har 5'er motor. Mulig jeg har glemt noe, men spør om det er noe du trenger! Bud!
RoaldJ Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 har du magnetventil til vanosen, på innsugs-sida? må ta en ny diagnose på bilen å se om den har feilkode på den enda før jeg evt er 100% intresert
Ullsokk Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Ja, har det Si ifra om du trenger
Azeton Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Hvor mye hadde du tenkt deg for bunndelen? Trenger ikke bunnpanne eller oljesil
Rogeren Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Har den blitt kjørt varm med defekt vannpumpe eller toppakning? Tenker på gjengene i blokken, som ryker når de går seg varm... Vanligste grunnen til lekkasje i toppakning...!
Ullsokk Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 Aner ikke. Henta den sånn. Toppen var ihvertfall tett og fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå