hardrocxsludge Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 har de en ekstra av disse kjørecomputeren som jeg ikke trenger ! GÅR FOR 500 om kjøper betaler frakt ! Har også klimakontroll liggendes, tilhørende AC !
hardrocxsludge Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 lørdagsbump ! kjørecomputeren kan gå billigere ved rask handel !
The hardcore Stril Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 hei. har du kabel til den store kjørekomputeren?
hardrocxsludge Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Det har jeg vettu . Du har PM !
maartn Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Hva er forskjellen på den lille og den store?
hardrocxsludge Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 den lille har vel 9 knapper, og den store har 18 . Det er jo bare flere funksjoner da, som forbruk, gjennomsnittsfart osv
hardrocxsludge Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Kan by deg 400 pluss frakt! Du har pm !
Rannem Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Hva trenger jeg i tillegg til denne? Har bare mekanisk klokke der nå. Er alt bare plug and play?
hardrocxsludge Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Hva trenger jeg i tillegg til denne? Har bare mekanisk klokke der nå. Er alt bare plug and play? du trenger kontaktene bak, så du har noe å skjøte på ! så trenger du alle følere/komponenter for temperatur, gjennomsnitsforbruk osv ! hvis du skal koble opp dette i en bil som ikke har er det letteste å gå for den minste kjørecomputeren, da den har mindre funksjoner ! jeg har en av den lille kjørecomputeren om det er interessant også, pluss kablene bak om du trenger det mvh Joakim
Rannem Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Da tror jeg den lille kørecomp. er mer aktuell! Hva kunne du tenkt deg for denne da?
hardrocxsludge Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Da tror jeg den lille kørecomp. er mer aktuell! Hva kunne du tenkt deg for denne da? Du har PM !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå