Gå til innhold

89mod 325i 4dørs selges kjapt.

Stian Børresen
 Share

Anbefalte innlegg

Da skal bilen selges. Prisen avhenger av hva som skal følge med. Bare bilen med 15" felger m/nye dyre vinterdekk og 16" "compomotive" felger selges for 23000kr.

Ellers kan nye 9x17" felger m/dekk selges med mot tillegg, det samme kan Mtech-II front og bakfanger. (PS. dette gis ikke bort da jeg har en 318 stående hos foreldrene mine som dette kan monteres på. Så kom med evt vettuge bud på bil med utstyret.)

Har gjor en del med denne bilen etter at jeg kjøpte den men nå skal jeg ha meg en nyere bil. Har sett på en jeg evt skal hente før helga så denne skal bort.

Se litt i prosjekttråden for bilder.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=130157

Kan kontaktes på mail eller telefon via snakkis eller sms:)

97010308

stian.b0rresen@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Interessant. Starter og går uten problemer? Har ikke sett på prosjekttråden, men er det noe feil/mangler nå? Alt virker? Varmeapparat osv? Går bra på tomgang, også når den er kald? Ikke ute etter en bil som $hoster og harker med for mye bensinbruk. Skal ha ny "bruksbil" og skal vel bli gøy med evt 325 på vinteren. :) Er veldig intr i bilde av den nå-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er litt tungstartet grunnet portinga og trimkammen. Men ikke noe alvorlig. Starter og går litt rufsete et min før den går normalt. Går greit til 325 å være. Varmeapparatet fungerer:) Også alt av lys etter jeg bytta litt ledningsnett siden det var brudd i noen ledninger. Bensinforbruket er ikke så værst syns jeg, normalt for 325. Kommer også an på hvor ivrig du er.

Det som ikke fungerer er:

- Vindusspyler pumpe

- Sentrallås (tror det bare er å koble til alt men tidligere eier har koblet av dette)

- Tuta fungerer dårlig (sikkert dårlig kontakt)

- Bakskjermene er sparkla ut så den ser bredda ut, så disse ville jeg bytta. Følger såklart med nye buer klare til påsveising.

- Førerdøra er litt treg men det skal jeg se på i løpet av uka. Tror dette er en smøringssak så det blir gjør før salg.

Ellers vet jeg ikke hva jeg skal si, kom å se på den er du intressert og er i nærheten:) Føler du prisen er feil kan jeg alltids diskutere litt. Denne blir avskiltet om jeg får ny bil i morgen så er en fordel å være kjapt ute.

Ang de nye felgene og Mtech-II fangera ser jeg helst at dette blir solgt utenom selve bilen. Så dette kan dere gi bud på om dere vil. Har også dette Seidl kitet jeg vil ha bort ganske kjapt siden det tar opp mye plass.

Kom gjerne med bud på alt. Mtech-II fangera er fra GS Bildeler og er nesten ferdig tilpassa.

Felga er også fra GS og heter SilverBlade II. Disse vurderer jeg å beholde om det viser seg at jeg ikke får noe igjen for de. De er bare prøvemontert på bilen men måtte ta's av igjen siden de tok i litt. Må ha 5mm spacer for at de skal gå klar på e30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...