daniieel91 Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Sliter litt med grøftlys og ryggelys. e36 316i. Venstre grøftlys funker ikke. Har prøvd å bytte pære men det hjalp ikke. Noen forslag? (Grøftlyset på høyre side fungerer) Ryggelysa fungerer ikke. Nye pærer, og ting ser normalt ut men fortsatt null ryggelys Noen innspill? takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Har tenkt litt på det grøftelyset ditt var litt rust og irr der jordinga skulle være, så jeg kan prøve å pusse vekk det og legge opp nye kabler tar jo ikke lang tid det ^^ Siden det funker sånn av og til så har du ikke bra nok jording, for ledninga fører jo strøm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniieel91 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Heerlig det! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Har du prøvt og bytte ryggelysbryter ? Jeg også hadde samme problemet med ryggelysene. Byttet begge pærer, men ingenting skjedde. Så byttet jeg ryggelysregulator/bryter. Koster max 200kr. Og da funket det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå