Bonde Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Hei folkens. Eg har no altså problem med forsikringsselskapet og lurer på å bytte. Det eg har no er gjensidige. Eg kjører ikkje BMW (beklager, eg skjemms) men det blir i framtida. Det eg har no er ein Honda og ein Suzuki MC. Eg skal forklare problemet: Bilen: Eg har avtalt avtalegiro som skal trekkast fra min konto. Oppdaga at dette ikkje har blitt trekt, og har ikkje hørt noko fra Gjensidige om manglande betaling. Det viser seg at eg ikkje har betalt sidan mai. Grunnen til at eg har avtalegiro er at det ikkje blir så masse å betale kvar månad, og no må eg betale dobbelt opp i sju månader (3200 kr kvar månad), og dette hadde eg ikkje bruk for! Ser jo at eg bare må betale, men dersom eg hadde kræsja bilen eller MC-en før eg oppdaga dette hadde det vell blitt eit hælvete! Det er vell normalt at dei sender ut ein melding om at dei ikkje har fått pengane, slik at dette ikkje hadde trengt å skje? MC-en: Eg har no MC som sagt, og eg tenkte å levere inn skilta til vinteren. Der MC-en står no er det alarm og sekuritas vaktert som patruljerer. Men når eg sa eg ville avskilte den og droppe forsikringa, var ikkje dette vits i. Er dette bare salgstriks? Fleire som har opplevd dette? Blei masse skriving her no, beklager dette. Håper nokon har tips til meg. Takk, MVH Bonde.
Oljebrenner'n Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Vel, hadde du hatt BMW hadde jo saken vært enkel, men Honda....nei da blir det straks mer komplisert... Men til saken; om du har avtalegiro, hvorfor har du da ikke blitt trukket? Er du sikker på at du har gjort det som skal gjøres for å ha en gyldig avtale her? Uansett skal jo Gjensidige varsle deg om manglende innbetaling av forsikringspremie (purre deg) og om du ikke betaler innen en viss frist meldes forsikringen ut (opphør) og da får du melding om å levere inn skiltene siden du ikke har trafikkforsikring... Det hadde nok ikke vært noe stort problem om noe hadde skjedd; bilen var forsikret men du hadde kanskje fått en runde med Gjensidige om regress e.l. pga manglende betaling? Men det høres jo litt rart ut at du ikke har fått melding om at de ikke har mottatt betaling for forsikringen....
Bonde Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Hei, takk for svar. Eg har gjort som forsikringsselskapet vil, og godkjennt ein avtale for trekk kvar månad. Men det har ikkje forsikringsselskapet registrert. (mulig eg har gjort ein feil her). Eg merka sjølv at eg ikkje hadde betalt når eg såg over bank utskriftene mine, og tok kontakt med forsikringsselskapet sjølv. Bilen er forsikra, men den er ikkje betalt. Det eg i etterkant tenker er at dersom bilen hadde blitt kjæsja (eller motorsykkelen for den del), og forsikringsselskapet ser at premien ikkje er betalt, så kunne vell dei bare tatt ein spansk ein, og ikkje betalt ut det dei skulle, på grunn av manglande betaling (du veit vell korleis forsikringsselskap er). Så no er eg interrisert i å bytte selskap.
Oljebrenner'n Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Vel ,så lenge de ikke har purret deg på manglende betaling, ligger de jo litt dårlig an....Du har tross alt inngått en forsikringsavtale med dem. Og at de ikke har purrerutiner for å holde orden i sysakene, kan ikke du klandres for. Så jeg tror nok at de hadde fått et problem med å vri seg unna et eventuelt krav... Men som du sier; det beste er nok å få orden i sakene... Lykke til med å finne nytt selskap! Btw; er du medlem i BMWCCN kan du jo sjekke Unison Forsikring som er selskapet som klubben har inngått avtale med...
Bonde Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Ser ut som om eg prøver å ta opp ein aldri så liten kamp mot Gjensidige. Ein forsikring skal dekke tia framover fra du tegna forsikringa, og dei kan ikkje ta betalt for tida som har gått. Dette blir heilt feil. Så når det tyder på at eg ikkje kan/bør sei opp forsikringa på MC-en, skal eg gi dei eit alternativ: Enten får eg ny forsikringsavtale fra og med no, elles seier eg opp begge forsikringane, og finn eit nytt. Frende var ikkje så langt unna prisen eg har no, så kanskje eg velger dei. Er ikkje medlem av BMWCCN. Korleis gjer ein det? Takk for hjelpa folkens, det er satt pris på!
Oljebrenner'n Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Om du vil sjekke med Unison, ringer du bare 03130 og hører hva de kan tilby (evt. går inn på hjemmesidene: https://www.unisonforsikring.no/om-unison/kontakt-oss/). Hør evt. på pris/vilkår med og uten BMWCCN-medlemskap. Vil du bli medlem i BMWCCN melder du deg bare inn her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/prof ... elding.htm Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå