Gå til innhold

525i E34 som det skal turbo i:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.

er ny her på siden og har nettopp kjøpt meg en BMW 525i E34 som jeg skal style og ha det morro med og bruke lang tid på å mekke på og bruke en del penger på...er det noen som kunne laget en liten liste for meg over hva jeg må gjøre hvis jeg skal bygge om til turbo på motoren? :P har tenkt å bruke en del penger så er ikke noe problem der tror jeg:P

Espen.

Skrevet

ja det er ett greit kit, det går rett på, du må kjøpe en turbochip og muligens en bensintrykksregulator, og ett komplett eksosanlegg hadde jeg tatt

da er du på veien, helt til du blir stopet i teknisk kontroll :-)

Skrevet

kommer helt an på hvor mange hester du skal ha, med det kittet du har set på tror jeg bunnen holder fint,

å godkjenne med turbo er der masse tråder om herinne, noen klarer det, men de fleste tror jeg dropper det.

der er en annen mulighet, koed.no selger ombyggingssett til 3,0/3,2l til din motor, det funker veldig bra :-) kjører med det selv, og ingen kan se det på motoren :-) nice... litt styr med avgass på eukontrolen bare men det er der løsning for..

Skrevet

får du mer hester ut av den da?:)

er egentlig litt interesert i å ha en bil med rå lyd og som ser litt rå ut:P

det er jo 170 hester orginalt nå men hadde vært kult med 40 til 60 hester til og få den godkjent i tillegg:)

skal sjekke siden du henviste til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...