OLEZZ Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Bilen blir varm etter en stund på tomgang og i køkjøring. Men den holder seg stabil dersom varmeapparatet er på eller under kjøring. Skulle tro dette er viskosekoblinga? Tenkte å koke termostaten for å sjekke at den funker.
rolfi Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Skift viskosekobling og termostat, så er nok problemet løst Var det på min iallefall, med samme symptomer. Husk at viskosekoblingen sitter "feil vei". Linksgjenget, så du må skru med klokken for å få den av Jeg har et gammelt, bøyd skrujern jeg kiler nedi reimhjulet slik det ikke bare snurrer på reima.
Fliid Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Hvorfor termostat i tilegg? Hørtes ut som penger i dass.
OLEZZ Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 jeg prøver å se om viskosekoblinga virker først.
rolfi Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Hvorfor termostat i tilegg? Hørtes ut som penger i dass. Er jeg usikker på om termostaten min virker, så bytter jeg den. Better safe than sorry. Men det var KUN ment som et tips, beklager om det ikke behaget deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå