Gå til innhold

1989 E30 320iA - høy prisklasse kr 75000 93000 km


Christian V
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har selv vært å sett på denne bilen og kan si at den er ganske strøken.

Kunne tenkt meg denne bilen. Håper den blir solgt til en som kan ta vare på den og ikke minst holde den like strøken og orginal!

Håper selger ikke har noe i mot bildene jeg har lagt ut ;)

jped62qem5l6bywmu0w8.jpg

e85pw1hw59oq8waaf8ky.jpg

lbvnp6hcan130hyv5ay1.jpg

ujkaml5xdkguq3talknb.jpg

9296g62wysdbexomy0tb.jpg

muxsgfkr38jmahjm8g5p.jpg

y2rqwrat2ngdntbxx7wk.jpg:roll::wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå ikke denne ut for mye mindre på finn.no for en liten stund siden?

Jeg kjøpte denne bilen for tre måneder siden for en noe lavere pris, ja.

I utgangspunktet hadde jeg en langsiktig eieplan for bilen, men da jeg bestemte meg for å bestille ny E87, bestemte jeg meg også for å selge E30en. Jeg har for øvrig én entusiastbil til, og jeg har ikke plass til å ha mer enn tre biler (vi har en Caravelle som familiebil).

Ja, prisen er høy. Jeg ser på årgangsbiler som investeringer, derfor prøver jeg å kjøpe biler som er oppimot "mint condition". Etter å ha hatt omlag 15 BMWer, samt et par andre merker, har jeg opparbeidet en viss erfaring når det gjelder pris på biler - og i hvilket prisleie de gode kjøpene ligger på. Stort sett har jeg solgt mine BMWer med en liten fortjeneste - men jeg har ALLTID hatt fornøyde kjøpere. Så i likhet med andre mennesker som investerer i verdier, enten det være seg bolig, Hi-Fi, klokker, gull, aksjer etc, så ser jeg på mine bilkjøp som en tilsvarende investering.

Nå skal det også bemerkes at jeg har fått utført en rekke konserverende tiltak på bilen. I hovedsak gjelder dette en grundig og kostbar lakkbehandling, samt en omfattende karroserikontroll av bilen - med påfølgende understells - og hulromsbehandling. Det er ikke spart på noen kostnader av bilen i mitt eie, i likhet med alle entusiastbilene jeg har eiet.

Jeg kan for øvrig garantere at man får en ytterligere positiv oppfatning av bilen ved befaring og prøvekjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...