Gå til innhold

2 dørs 325i e30 selges 35.000

Lasse_Berg
 Share

Anbefalte innlegg

dette er en orginal bmw med div mangler. jeg kjøpte den i sommer som prosjekt, men ble satt på vent til fordel for annen bil. bilen er komplett, og fullt kjørbar. farge er arctic blau metallic. bulk i dør og bagaslelokk. motormessig så lekker den olje, det er fra båndpanne, ny pakkning gjør vel mye. og ånding bør byttes, samt tomgangsregulator.

bilen er et bra eksemplar. som har runna rundt 300.000. ikke umulig å få den på veien igjen. så langt derifra. er også en veldig bra start for en som har lyst til og bygge groom sladdebil til gatebil osv. hadde tenkt meg rundt 35.000 for den, det er mulighet for og komme og se på bilen. den står uten skilter, så er vel ikke det lureste og begynne og dra den ut på veien. da må man iværtfall ha prøveskilter.

jeg kan nås på tlf 99473157 etter kl 16.00 ring for og snakke, bilder er mulig og sende ligger film på youtube også http://www.youtube.com/watch?v=HF0WJdKNr4Q

slo av en liten del av hjulbuen bak på filmen der, kan fikses før salg. samt kanalen kan fikses. flere bilder kan sendes.

jeg tør påstå dette er den billigeste 2dørs 325en ute på nettet i disse dager:P iværtfall som jeg har sett.

har også diverse deler som medfølger, orginale front lykter, egenlaget hatthylle til 6x9 høytalere trekkt i skinn. + orginalen. ekstra mellomaksling, som bør gjøres litt med, sitter i et helsvart momo competition ratt. interiøret er svart og blått. veldig pent med untak av førerstol. (litt slitt)

mvh Lasse Berg.

v5nyybblkund3c614jmw.jpg

p9xfma798ytkbm12hvqw.jpg

vcspobsz7tk1msce0qz8.jpg

aa46ggej58lyd6g1jr16.jpg

ln9o7trpf09bbgtxwvwp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha litt av noen "donuts" på den filmen..

Hva mener du med at du skal fikse hjulbuen å kanalen før salg? Lime inn stål over rusten eller bytte ut hele kanalen og hjulbuen?

Og åssen kan du påstå at bilen er ett bra eksemplar når du må ha ny bunnpaking, ånding bør byttes, samt tomgangsregulator, slitt førerstol, kanal, hjulbue og hele den ene siden av bilen+bagasjelokk er ripa å bulka.

Hva er det som er bra med bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...