perre Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 hei, selger nå min Rieju smx. Navet på bakfelgen er ødelakt, så må ha ny bakfelg eller nav,. Men ny felg kan man få kjøpt for 1000-2000 kr. elnettet er ikke koblet opp, men det følger med. Alle orginal deler uten potte følger også med. Ellers så vil jeg si at det er en fin moped å se til selges fordi jeg tenger penger til å fikse opp e28'n div trim osv som står på: rieju mrx med sm hjul 2002 mod men alt er bytta utenom ramme. malossi sport sylinder cobra trimm veiv 21mm dellorto mk prorace thower (cross utgava) Tp clutch med (malossi fjører). sm hjul lakka ramme (svart) lakka baksving (svart) lakka deksel (svarte med monster stickers) nytt skiltoppheng ny ktm frammlykt ny sm framm skjerm nye polisport handguards strøken pro forstilling pro bakdemper nye bremseklosser forran og bak nye lager i for og bakhjul. splitter nye dekk forran og bak (maxxis bak) (org derbi forran) nytt kjede nye drev forran og bak nytt el nett følger med har ikke fått tia og koble det opp (batteri mulighet på dette) el start og kik start på motoren bak skjermen er lakka opp igjenn svart. skilter og papir er i orden og sitter på sykkelen. går ikke for en krone under 8000. eller evt bytte mot m-tech styling til e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå