kbteknik Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Etter gjentatte innbrudd i verkstedet har jeg montert kameraovervåking i verkstedet, da jeg har drevet med dette i mange år fikk jeg en grei deal på prof digital overvåking, så kjøpte noen stykker, hvis der er noen der er int overvåking av bolig/verksted/bedrift kan jeg selge disse komplette pakker med 4 eller 6 kamera, kabler, harddisklagring og evt monitor til billige priser. jeg har kjøpt 10 sett så det er ett begrenset opplag. selges med 2 års garanti fra kjøpsdato, monteringsanvisning og jeg hjelper såklart med godkjenning hos datatilsynet.. hvis dere har internett i nærheten av lagringsenheten kan overvåkingen sjekkes online fra hele verden (passordbeskyttet) det er ett automatisk system som automatisk sletter de eldste opptak, så det står og kjører bestandig. intil videre kun for bimmers medlemmer
iNthe Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 høres litt moro ut. har ett elgammelt kamerasystem på verkstedet med lite muligfor for å sjekke live.. har du en pris på en liten pakke? trenger egentlig bare 2 kameraer, men med kabler og harddisklagring. trenger ikke monitor og godkjenning hos datatilsynet men må kunne gå online om 4 kameraer er det minste du har, så går det også send helst på pm
kbteknik Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 høres litt moro ut. har ett elgammelt kamerasystem på verkstedet med lite muligfor for å sjekke live..har du en pris på en liten pakke? trenger egentlig bare 2 kameraer, men med kabler og harddisklagring. trenger ikke monitor og godkjenning hos datatilsynet men må kunne gå online om 4 kameraer er det minste du har, så går det også send helst på pm skal sende deg pm i løpet av kvelden
GiljeN Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 hvilke priser snakker vi her ? trenger i grunn bare 1/2kamra.
kbteknik Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 har en hd-optaker uten kameraer liggene, har vert brukt til demo i solstudio, 4 kanaler realtime optak. helt grei og brukervenlig her er info: http://www.audiosoundselectronics.com/s ... uctID=4277 1600 kr obs der er ikke internett tilgang på denne.
kbteknik Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 hvilke priser snakker vi her ? trenger i grunn bare 1/2kamra. http://www.audiosoundselectronics.com/s ... uctID=4277 denne med 2 ute/inne kamera, 520tvl, 0,01lux omkring 3000. men der er ikke internett tilgang på denne
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Er kameraene trådløs med sender? eller er det kabel til dem? Legg gjerne ut noen bilder
Hjelen Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Også interessert i noen bilder av utstyret. Er ute etter små kamera som kan skjules
kbteknik Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Også interessert i noen bilder av utstyret.Er ute etter små kamera som kan skjules skjulte kamera har jeg en del av bygget inn i sensorer, røykvarslere o.lign skal få lakt ut bilder når jeg får de på mail
Hjelen Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Også interessert i noen bilder av utstyret.Er ute etter små kamera som kan skjules skjulte kamera har jeg en del av bygget inn i sensorer, røykvarslere o.lign skal få lakt ut bilder når jeg får de på mail Da skal jeg prøve å følge med
kbteknik Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 er er noen bilder av de skjulte kamera, jeg har ikke prøvd det i strømforsyningen, men resten er veldig bra. jeg får også innbygget i en pen, et askebeger og en lighter sensor: lokk til strømuttak en skrue, (skruen kan skrus av så kamera kan ligge bak en plate eller noe) strømforsyning (ingen mistenker en sån, alle har jo di)
kbteknik Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 fikk bilder fra leverandøren inatt, men dårlig kvalitet på de alle kamera kan monteres ute og tåler de norske klima, der er 20 kabel til hver kamera, ferdig terminert, så det er plug and play. alle kamera har innebygd uv leds så de kan se fint ned til 0,1 lux optakeren kan enkelt kobles til internett så man kan sjekke overvåkingen fra hele verden det optaker i perfekt digital kvalitet i realtime på alle kamera, der er innebygd motiondetektion så man sparer plass på hd. relæutgang til alarmsystem eller lys, mulighet for å kople mikrofon på og få lyd på optaket pris på system med 4 kamera kommer på 6995 +mva incl. frakt (billigste jeg har sett samme utstyr til er 9995.-+mva) Specification Signal System NTSC/PAL Operation System Embedded OS Signal System NTSC:120 frame/S (4CH) PAL:100 frame/S (4CH) HDD Capacity Support 1 Hard Disk (Gigabyte is selectable) Video 4 Channel input, 1 channel output Audio 1 Channel input, 1 channel output Alarm 4 Channel alarm input, 1 channel output. Motion Detection Resolution Displaying Resolution NTSC:720X480 PAL: 720X576 Recording Resolution PAL: 320X136(Each Channel) 640x272(Quad Total) NTSC: 320X112(Each Channel) 640X244(Quad Total) Compression Format Modified MJPEG (High:20k Bytes/frame Normal:15k Bytes/frame LOW: 12k Bytes/frame) Search YES Data Storage 300M/H/CH User Manual 1 pcs Mode Time, date, camera Recording Mode Continuous、Manual、Event、Schedule、Alarm、Motion Detect Full Screen Display Yes Power Supply AC100V-240V, 50/60HZ Cameras 4pcs IR water-proof cameras, 30pcs lends, 1/4sharp, 420tvl Features It can monitor small sites. With server, it works without people control, IE is also available for monitoring! Pl Plus mini IR water proof camera, it’s easy for installing it into hide place for security. Recommendations 1.Mini type is easy to install 2.Metallic front panel show elegant, lasting 3.Adopted fixed model for HDD in order to damage 4.Economic type, mini IR cameras are also settable
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå