Gå til innhold

E30 318is 1990 mod. SOLGT

318iAT
 Share

Anbefalte innlegg

Shortshift fra Z3, Sportsseter med kun et lite hull på passasjersetet, xenon i nærlys og EU godkjent i sommer

Lett svinghjul, E30 M3 stab stag foran/bak, 3.91 utveksling sperrediff

Har nettopp skiftet alle foringene på bærearmene foran med E30 M3 eksentriske foringer, endeledd, powerflex på traversen bak, nye Bilstein dempere bak, HR fjærer,nyblåste og lakkerte bærearmer bak med nye hjullagre og GS perfomance foringer skal settes på eller følger med.

Følger med et sett 15" R - dekk på alufelg for vått og ett sett for tørt føre uten felg, Ett sett R-dekk i 14 med felg, kan også få med et sett 16 x 7 - 8 Alpina felger men der har den ene felgen fått en skade som jeg ikke er sikker på om den kan fikses.

Følger også med et ekstra koffertlokk, det som står på har rust langs kant bak.

Pris : 40000.- / bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallpen bil. tror du kommer til å angre hvis du selger den godbilen der. Så fremt du ikke har noe enda bedre i tankene da ;)

Sorry O.T Men hvordan har du fått lysene til å blinke på avatarbildet ditt? jeg å vil ha :)

Takk skal du ha, angrer allerede jeg :-) Men jeg har en E28 jeg skal bruke istedenfor :-)

Bildet fant jeg på nettett ett eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,noe for meg dette da jeg nettopp solgte min e30is å angrer!!hehe

problemet er bare at jeg ikke får lov å selge e36`en til kjerringa,må nok lure ho på et vis :D

Pleier ikke å være så lett å lure de, det vet jeg av erfaring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er den svarte firkanten på begge framskjermene?

Det var nesten ikke farge igjen etter slitasje så jeg slipte ned grunnet og la på den svarte beskyttelsen, samme som på kanalene, skulle lakke rødt oppå men ble stadig utsatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...