318iAT Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Shortshift fra Z3, Sportsseter med kun et lite hull på passasjersetet, xenon i nærlys og EU godkjent i sommer Lett svinghjul, E30 M3 stab stag foran/bak, 3.91 utveksling sperrediff Har nettopp skiftet alle foringene på bærearmene foran med E30 M3 eksentriske foringer, endeledd, powerflex på traversen bak, nye Bilstein dempere bak, HR fjærer,nyblåste og lakkerte bærearmer bak med nye hjullagre og GS perfomance foringer skal settes på eller følger med. Følger med et sett 15" R - dekk på alufelg for vått og ett sett for tørt føre uten felg, Ett sett R-dekk i 14 med felg, kan også få med et sett 16 x 7 - 8 Alpina felger men der har den ene felgen fått en skade som jeg ikke er sikker på om den kan fikses. Følger også med et ekstra koffertlokk, det som står på har rust langs kant bak. Pris : 40000.- / bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Bildene forsvant vist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Knallpen bil. tror du kommer til å angre hvis du selger den godbilen der. Så fremt du ikke har noe enda bedre i tankene da Sorry O.T Men hvordan har du fått lysene til å blinke på avatarbildet ditt? jeg å vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Knallpen bil. tror du kommer til å angre hvis du selger den godbilen der. Så fremt du ikke har noe enda bedre i tankene da Sorry O.T Men hvordan har du fått lysene til å blinke på avatarbildet ditt? jeg å vil ha Takk skal du ha, angrer allerede jeg Men jeg har en E28 jeg skal bruke istedenfor Bildet fant jeg på nettett ett eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 noen bilder inni hadde vært flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 noen bilder inni hadde vært flott Har faktisk ingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 hmm,noe for meg dette da jeg nettopp solgte min e30is å angrer!!hehe problemet er bare at jeg ikke får lov å selge e36`en til kjerringa,må nok lure ho på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 men hva er den svarte firkanten på begge framskjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 hmm,noe for meg dette da jeg nettopp solgte min e30is å angrer!!heheproblemet er bare at jeg ikke får lov å selge e36`en til kjerringa,må nok lure ho på et vis Pleier ikke å være så lett å lure de, det vet jeg av erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 men hva er den svarte firkanten på begge framskjermene? Det var nesten ikke farge igjen etter slitasje så jeg slipte ned grunnet og la på den svarte beskyttelsen, samme som på kanalene, skulle lakke rødt oppå men ble stadig utsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Sorry O.T Men hvordan har du fått lysene til å blinke på avatarbildet ditt? jeg å vil ha O.T igjen, sorry. Men visst du vil ha blinkende lys, så kan jeg fikse det for deg i Photoshop, PM meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Har du denne enda? Mulig å komme og se på den i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Har du denne enda? Mulig å komme og se på den i morgen? Nei det går desverre ikke, du kan tidligst få se på den på mandag, da er den på Ågotnes til kl. 15 og så er det en i Fana som skal se på den etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Ok. Jobber du på Ågotnes? Eg er på Straume kl 1530, kunne evnt møtt deg der? Post eller send meg tlfnr ditt, så kan eg gi deg en lyd på søndag ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg