GiljeN Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 har 6stk bosh 256cc dyser som jeg brukte på en turbomotor som jeg ikke trenger.. Bosch top feed fuel injectors OHM's CC/Min Lb/hr 0280 155 721 11.8 250 24 1000,-
rel0ad Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 er det vits å bare sette på disse med orginal lmm?
GiljeN Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 det tør jeg ikke svare på desverre men jeg brukte dem med orginal lmm
Stian_B Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Veit du hvor store dyser det sitter orginalt på s14 2,3 el 2,5l? har ikke finni det ut, men må ha større dyser... hehe
helgeb Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Veit du hvor store dyser det sitter orginalt på s14 2,3 el 2,5l? har ikke finni det ut, men må ha større dyser... hehe tror du har mellom 230-240 et sted, ville gått for litt større når en først skulle skifte
MotorViagra Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Veit du hvor store dyser det sitter orginalt på s14 2,3 el 2,5l? har ikke finni det ut, men må ha større dyser... hehe tror du har mellom 230-240 et sted, ville gått for litt større når en først skulle skifte Beklager OT De er en del større en dette mener jeg. Sier du 300-350 et sted så er jeg mere enig. Men det går ann å sjekke opp, de fleste dyser har et nummer like ved kontakten google det nummert så får du nok svaret som er riktig. 240cc sitter på 318 is motor med 140 hk.. så de holder ikke til 2.3-2.5 l m3 motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå