mAZE Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Nja, den ene er jo søskenbarnet mitt, mens den andre er vel kanskje litt hemmelig kanskje. Den det kommer jo snart uansett så. Her er da den gamle bilen vi har brukt i 2008 og 2009.. http://www.knottholet.com/web/index.php ... &Itemid=54
MMTuning Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Linderud? Er det han Rallycross-Linderud? Tord eller noe sånn? Ser ut som det er gjordt hos Joe Harry Linderud http://www.jhlinnerud.no/index.php?main=hovedside
mAZE Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Begynt å montere så smått. Fin pussing av plastikk for lakkering, og siste tilpassing. Borret ut hull og slikt på plastikk før lakkering. En racerbil til også som står klar for sesongen i år.
mAZE Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Og ett par bilder av henger med nytt påbygg under produksjon: Skal lakkes hvit og ha logo på.
TonyHolt Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 må vel ta en tur innom gardermoen da:p flotte biler!
mAZE Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Da har det skjedd endel siden sist igjen. Fått inn motor og girkasse. Radiator og vifta er også montert. Kjølerør ferdig lagt opp. Det elektriske er også på god vei til å bli ferdig. Så det nærmer seg. Begynner med bremserør over helga. Lakkering av plastikk blir neste helg. Så da mangler vi bare å få inn noe ruter og få på litt reklame og diverse.
M3 Yngve Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Noe for dine rally venner?? viewtopic.php?f=14&t=150412
bcRichard Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Ser veldig bra ut Gleder meg til å se denne i drift!
mAZE Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Noe for dine rally venner?? viewtopic.php?f=14&t=150412 Tviler dessverre på det. E46 begynner å bli litt for gammelt å bygge på. e30 tic: Det tror jeg ikke. Bilen er nok klar til da, men tror vi må teste den litt først. Skal lage en showoff før da også.
mAZE Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Ja, enda mer bilder. Men regner med det går greit. Da er det meste av det elektriske på plass. Stol og diverse instrumenter. Plastikk ble lakkert i dag og montert i morra. Så da mangler vi bare å få på plass bremserør og bensinrør så er det oppstart. Såiløpet av neste uke må vi også få fatt i noe pleksirglass. Får ei fin fin pakke fra Koed iløpet av uka som kommer også forhåpentligvis. Noen små detaljer som må på plass. Og så da noen bilder:
mAZE Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Mens vi venter på litt fler bilder, her er ett lite sammendrag fra fjorårets sesong: Kan forøvrig få hele DVD'n av meg, har fått laget opp mange koiper.
mAZE Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 Ja nå begynner det virkelig å ligne på en bil. Mangler bare å få inn vinduene, få gjort ferdig bremserørene. Har også fått prøvemontert ei pakke fra koed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå