mAZE Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 ja blir støpt i elverum;) Ikke dette. Men plastikken vi fikk før var støpt der.
mAZE Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Gromt prosjekt!!! Ser jo deilig ut den coupen der Stilig video fra 2009 du hadde mekka sammen også... Men forventa vel egentlig å se en S14 Køhler motor oppi her Har lagt ut endel av det jeg har laget fra kjøringa ja, og resten finner du på de tre dvd'ene jeg har laget. Blir nok dårlig med s14 motor der, mer futt i denne slik den er nå. Men kanskje med tiden..
e30 tic Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 di siste hk'ene som m3 har kontra volvo 16v koster en del hundre også, men nå hadde jo 1,2og 3 plass bilene i kr.sand s14 i klasse 3. Hvorfor har dere vinka motoren såpass?
Sirup-Racing Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 ja blir støpt i elverum;) Ikke dette. Men plastikken vi fikk før var støpt der. hvem støper nå a? har dere kjøpt igjen formene el?
Just-turbodiesel Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 volvo-motoren har mye tøffere lyd enn trist s14, så valget av motor er helt perfekt. Skal man ha BMW-motor så er det r6 som gjelder, PUNKTUM. Drømmen måtte vært en 242 78 modell med 3,0-16v evo-motor, på hviter skilter og letta. Da skulle jeg betalt evig mye for den. Syns dere skulle gått for et mer spennende karosseri jeg, e92 f eks
Endre Hånde Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 I mine øyne går E82, E92 en høy gang.. Var gjerne derfor jeg kjøpte deg og.
mAZE Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Skrevet Mai 18, 2010 di siste hk'ene som m3 har kontra volvo 16v koster en del hundre også, men nå hadde jo 1,2og 3 plass bilene i kr.sand s14 i klasse 3.Hvorfor har dere vinka motoren såpass? Det er nok mer sjåførene enn motorene tenker jeg.. Og Morstad hadde dessverre hatt veldig mye problemer med sin S14. Og ettersom vi da hadde motoren fra volvo'n, så ble det den. Vinka? Altså vinklet? Såvidt jeg vet, ikke at det er så all verden.. , så har den "original" vinkel slik den er nå. Den sitter forøvrig endel til venstre, istedenfor i midten, pga vekt.
mAZE Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Skrevet Mai 18, 2010 ja blir støpt i elverum;) Ikke dette. Men plastikken vi fikk før var støpt der. hvem støper nå a? har dere kjøpt igjen formene el? Husker ikke hva han het igjen nå. Og har kjøpt formene ja.
mAZE Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Skrevet Mai 18, 2010 volvo-motoren har mye tøffere lyd enn trist s14, så valget av motor er helt perfekt. Skal man ha BMW-motor så er det r6 som gjelder, PUNKTUM.Drømmen måtte vært en 242 78 modell med 3,0-16v evo-motor, på hviter skilter og letta. Da skulle jeg betalt evig mye for den. Syns dere skulle gått for et mer spennende karosseri jeg, e92 f eks Når motorene er såpass trimmet, begynner det å bli grom lyd i det uansett hva det er. Men ja, kan nok være enig med deg at 16v har fin lyd. E92 er for diger, og ikke så optimal å bygge på.
Sirup-Racing Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 dere har kjøpt igjen formene ja, da skjønner jeg:) la ikke merke til at dem var borte sist jeg var innom:) men det ble vel støpt ett par sett i elverum mener jeg å huske:) har dere veid bilene? vekt på disse kontra mercedes`n?
mAZE Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Skrevet Mai 18, 2010 Rett skal vel være rett, er vel Geir som har handlet formene. Men de er da på Toten. Har veid den vi holder på med ihvertfall. Den ble veldig Husker ikke hva den veide før vektene ble satt inn(tror at den var rett i overkant av 1005kg uten at jeg skal si det helt sikkert. Var ikke tilstede under veiing), men med sjåfør, landet den på 1214kg. Greit å ligge litt over grensa, bedre det enn å logge litt under.
mAZE Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Testkjørte litt i dag, og den virket meget bra.. Må inn til litt justering av motoren på fredagsmorgenen, men ellers så er den klar til helga. Foruten at vi ikke har fått noe klistremerker enda. Men, bilen går vel rundt banen for det. Så da blir det ikke noe skikkelig film før etter Arvika er jeg redd.. Filmet litt med mobilen i stad, da HD kameraet mitt såklart var strømtomt. Skal se om jeg får lagt ut klippet etterpå. Men, er ihvertfall to bilder av bilen opplastet:
mAZE Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Og da en utrolig dårlig filmklipp fra en ustødig fotograf. Er ikke helt som å filme med vanlig kamera gitt. Men dere ser da at den går fremover, og at den er rett og slett grom... Kun testkjøring denne gangen, men skal komme med noen skikkelige klipp i HD over helga.
bcRichard Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 GROMT! ¨Hvilken bane er dette? Så først ut som Gardemoen men så nå at det ikke var det..
mAZE Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Kraby Motorsenter, er på Toten. Ble kjørt mye NM runder i rallycross her på 80tallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå